تحولات بازار مسکن در دولت جدید

تحولات بازار مسکن در دولت جدید
تحولات بازار مسکن در دولت جدید

آهن پرایس: رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه آیت الله رییسی از اولویت های برنامه های خود رشد تولید و رونق بازار مسکن را در دستور کار قرار داده است گفت: افزایش عرضه منجر به ثبات قیمت مسکن می شود و انتظار داریم در نیمه دوم سال جاری آثار برنامه های آیت الله رییسی را...

آهن پرایس: رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه آیت الله رییسی از اولویت های برنامه های خود رشد تولید و رونق بازار مسکن را در دستور کار قرار داده است گفت: افزایش عرضه منجر به ثبات قیمت مسکن می شود و انتظار داریم در نیمه دوم سال جاری آثار برنامه های آیت الله رییسی را به شکل ثبات و حتی کاهش قیمت مسکن شاهد باشیم.

آیت‌الله رئیسی، مسکن را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و اعلام کرده که از روز اول مسئله مسکن را پیگیری می‌کند. این نشان می‌دهد که منتخب مردم، درک درستی از تاثیر مسکن بر معیشت مردم و همچنین رونق اقتصادی دارد. به هر حال مسکن یک  صنعت مادر است که دست کم ۱۸۴ شغل کلیدی را در بر می‌گیرد، یعنی اگر مسکن به رونق برسد اقتصاد کشور نیز رونق می گیرد.

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید: شرایط دریافت وام ودیعه مسکن

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه آشنایی کاملی با تفکر و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی دارد، گفت: رئیس جمهور منتخب هر کجا بوده تا جایی که توانسته آثار مثبت و خوبی از خود به جا گذاشته است. به طور مثال معمولا از اینجانب موضوع کد رهگیری را پیگیری می کرد و تنها یک دلیل داشت که ایشان ذاتا به شفافیت در همه زمینه ها اعتقاد دارد. برنامه دیگر ایشان برای احداث سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور است که قطعا با برنامه ریزی، پشتیبانی مالی و پشتکار، احداث یک میلیون واحد مسکونی دور از انتظار نخواهد بود. 

رییس اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد که بنده معتقدم در نیمه دوم سال 1400 نشانه های خوبی در شکوفایی مسکن دیده خواهد شد. البته نیاز است یک بازه زمانی 3 ماهه به اقای رییسی فرصت بدهیم تا بر امور اشراف پیدا کنند. ایشان ادامه داد: به دلیل اینکه نگرش آقای رئیسی به ساخت و ساز است بسیار خوشبین هستیم که با افزایش عرضه، قیمت ها در بازار مسکن کنترل شود. پیش‌بینی بنده این است که در آینده متغیرهایی که منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود، بر متغیرهای افزایشی غلبه می‌کند. بدین ترتیب انتظار داریم قیمت ها به ثبات برسد، همچنین از رکود فعلی خارج خواهیم شد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)