فرصت نهایی وام ودیعه مسکن

فرصت نهایی وام ودیعه مسکن
فرصت نهایی وام ودیعه مسکن

آهن پرایس: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: افرادی که متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن هستند نهایتا تا پایان ماه شهریور می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. حتما این افراد باید کد رهگیری و اجاره نامه معتبر داشته باشند. محمود محمودزاده بیان داشت: سقف افزایش نرخ اجاره بها...

آهن پرایس: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: افرادی که متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن هستند نهایتا تا پایان ماه شهریور می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. حتما این افراد باید کد رهگیری و اجاره نامه معتبر داشته باشند. 

محمود محمودزاده بیان داشت: سقف افزایش نرخ اجاره بها در تهران 25 درصد افزایش نسبت به سال گذشته می باشد. در صورتیکه این سقف از سوی مالکان رعایت نشود متقاضیان اجاره می توانند به شورای حل اختلاف مراجعه نمایند. 

تقریبا بالغ بر 1000 نفر برای تقاضای وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند. بعد از طی کردن مراحل ثبت نام، در اولین فرصت اطلاعات و مستندات مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از تکمیل شدن در مرحله نهایی به سیستم بانک متقاضی ارجاع داده خواهد شد. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید: وعده های ساخت مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: بالغ بر 350 هزار نفر در پنجمین مرحله از طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند. مراحل پایش و بررسی داده های متقاضیان انجام خواهد شد و پس از آن از طریق پیامک به متقاضی جهت تکمیل فرایند ثبت نام ،اطلاع داده خواهد شد. همچنین این میزان از استقبال متقاضیان نشان دهنده ی اشتیاق مردم به طرح های مسکن ملی است. امیدواریم بیش از 35 هزار واحد را تا پایان ماه جاری افتتاح نماییم. 

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: با تدابیری که در سالهای گذشته اندیشیده ایم؛ در حال حاضر که در فصل جابه جایی مستاجران قرار گرفته ایم، مشاهده می کنیم که به خوبی توانسته ایم اجاره بها را مدیریت کنیم. 

در سال گذشته میزان نرخ سقف اجاره بها تا  25 درصد برای تمدید اعلام شد. مرکز آمار ایران نیز نرخ تمدید و اجاره نامه جدید را 32 درصد اعلام نمودند. حال از آنجایی که بازار اجاره بها تابع نرخ مسکن است، با فرض اینکه 32 درصد نرخ اعلامی از سوی مرکز آمار درست بوده باشد؛ متوجه می شویم که سال پیش و سال جاری بازار اجاره بها با همان نرخ 25 درصد به خوبی مهار شده است. 

در مورد بازار اجاره در سال گذشته بسیاری از مالکان مراعات شرایط موجود را کردند و نرخ های اجاره کاهش یافت. در سال جاری نیز با تدابیری که اندیشیده شد؛ شاهد نظم و اعتدال جاری در اجاره بهاها هستیم.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)