اتمام دوران رکود در بخش مسکن

اتمام دوران رکود در بخش مسکن
 اتمام دوران رکود در بخش مسکن

بر اساس آمار بدست آمده از سوی رئیس مرکز آمار کشور، میزان نرخ مشارکت با افزایش مواجه شده و در مقابل میزان نرخ بیکاری در کشور کاهش داشته است. همچنین بخش مسکن کشور در حال خروج از رکود می باشد. امید علی پارسا در جلسه ای با عنوان راهکارهای رونق تولید، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در مورد نتیجه های بدست آمده در خصوص میزان افراد شاغل در کشور افزود: در مقایسه ی انجام شده، نرخ مشارکت

بر اساس آمار بدست آمده از سوی رئیس مرکز آمار کشور، میزان نرخ مشارکت با افزایش مواجه شده و در مقابل میزان نرخ بیکاری در کشور کاهش داشته است. همچنین بخش مسکن کشور در حال خروج از رکود می باشد.

امید علی پارسا در جلسه ای با عنوان راهکارهای رونق تولید، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در مورد نتیجه های بدست آمده در خصوص میزان افراد شاغل در کشور افزود: در مقایسه ی انجام شده، نرخ مشارکت کشور در تا بستان امسال نسبت به سال گذشته با افزایش روبه رو شده است که این افزایش را می توان در بهار امسال هم مشاهده کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با افزایش نرخ مشارکت، نرخ بیکاری در کشور کاهش یافته است و در حالی که نرخ مشارکت کشور حدود 41 درصد اعلام شده، نرخ بیکاری به 11/7 درصد رسیده است. طبق این آمار می توان به حل مشکلات بازار در آینده ای نزدیک امیدوار بود.

امید علی پارسا با اشاره به موضوع نرخ رشد ساختمان در کشور، افزود: در زمستان سال گذشته، نرخ رشد در بخش مسکن منفی بوده است، این در حالی است که از اواخر زمستان و در فصل بهار و تابستان این میزان به آرامی در حال افزایش بوده و به تدریج در حال خارج شدن از رکود می باشد این در شرایطی است که در دو فصل تابستان و بهار سال جاری شاهد افزایش سرمایه گذاری در این بخش بوده ایم. در بخش مسکن، شاهد رشد مثبت هم در بازه اشتغال و هم در بازه سرمایه گذاری بوده ایم، پس در نتیجه می توانیم به صراحت بگوییم که بخش مسکن و ساختمان به آرامی در حال خارج شدن از رکود می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)