100 نفر کشته در واحدهای مسکن مهر کرمانشاه

100 نفر کشته در واحدهای مسکن مهر کرمانشاه
100 نفر کشته در واحدهای مسکن مهر کرمانشاه

مجتبی نیک کردار، معاون استاندرا کرمانشاه در گفتگویی اظهار داشت: تعداد جان باخته گان واحد های مسکن مهر در سرپل ذهاب به 100 نفر رسیده است. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، مجتبی نیک کردار از تخریب کامل دو ساختمان مسکن مهر در سرپل ذهاب خبر داد کی طی این ریزش جمعا 100 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند. وی در ادامه

مجتبی نیک کردار، معاون استاندرا کرمانشاه در گفتگویی اظهار داشت: تعداد جان باخته گان واحد های مسکن مهر در سرپل ذهاب به 100 نفر رسیده است.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، مجتبی نیک کردار از تخریب کامل دو ساختمان مسکن مهر در سرپل ذهاب خبر داد کی طی این ریزش جمعا 100 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه تاکید کرد: در برخی مناطق ارسال کمک های مردمی در بعضی اقلام به حداکثر رسیده است این حالی است که در برخی اقلام با کمبود مواجه شده ایم. درخواست ما از تمام مردم این است که کمک های خود را تحویل حلال احمر داده تا بتوانیم به نحوی موثر عملیات امداد رسانی را انجام دهیم.

نیک کردار با اشاره به آغاز عملیات بازسازی مناطق زلزله زده عنوان کرد: با توجه به خسارت 25 هزار واحد روستایی و 4 هزار واحد شهری در اثر زلزله، عملیات بازسازی از امروز آغاز خواهد شد و خسارت دیدگان برای دریافت وام می توانند اقدام کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)