28 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

28 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

؛عباس آخوندی در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران گفت : در دهه فجر امسال طرح  های مختلفی در حوزه های حمل و نقل هوایی،ریلی و جاده ای نیز به بهره برداری خواهد رسد.وی از اضافه شدن دو فروند هواپیمای جدید ایرباس 330 تا اسفند امسال به ناوگاه هوایی کشور خبر داد و افزود :علاوه بر این طرح های مختلفی در حوزه بهسازی و نوسازی فروگاه های کشور در دست اجراست که از ان جمله میتوان به ...

عباس آخوندی در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران گفت : در دهه فجر امسال طرح  های مختلفی در حوزه های حمل و نقل هوایی،ریلی و جاده ای نیز به بهره برداری خواهد رسد.وی از اضافه شدن دو فروند هواپیمای جدید ایرباس 330 تا اسفند امسال به ناوگاه هوایی کشور خبر داد و افزود :علاوه بر این طرح های مختلفی در حوزه بهسازی و نوسازی فروگاه های کشور در دست اجراست که از ان جمله می توان به بهسازی فرودگاه مهرآباد یاد کرد.


آخوندی افزود : در حوزه حمل و نقل ریلی نیز طرح چهار خطه کردن راه آهن تهران - کرج اماده بهره برداری است.
طرح سه خطه کردن مسیر راه آهن تهران - گرمساز نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد ضمن اینکه طرح اتصال پنج استان به شبکه حمل و نقل ریلی در حال اجراست.


وی از افتتاح 200 کیلومتر راه در مناطق مختلف کشور خبر داد و افزود : بخشی از این پروژه ها در استان خراسان جنوبی است که دهه فجر به بهره برداری می رسد.


وزیر راه و شهرسازی تکمیل بندر چابهار را از مهمترین طرح های در دست اجرا در حوزه دریایی اعلام کرد و افزود: طرح های مختلفی در بنادر کشور در دست اجراست و طبق برنامه بندر چابهار تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.


آخوندی با اشاره به مذاکرات انجام شده با هیئت فرانسوی که به ایران سفر کرده است ، گفت : توافقات انجام شده پیگیری شد که از جمله می توان به موضوع سرمایه گذاری شرکتهای فرانسوی در توسعه فروگاه های مشهد واصفهان اشاره کرد.
وی افزد : وزارت راه و شهرسازی از یک ماه پیش فراخوانی برای ایجاد یک ترمینال 25میلیون نفری در فروگاه امام خمینی(ره) منتشر کرده است که کشورهای مختلفی به این فراخوان پاسخ داده اند و شرکتهای فرانسوی نیز به این فراخوان پاسخ داده اند اما پروژه به بهترین پیشنهاد واگذار خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی گفت : همواره اماده پاسخگویی به نمایندگان مردم هستم.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)