48هزارواحد مسکن مهربرای زنان سرپرست

ساخت واحد مسکن مهربرای زنان سرپرست
48هزارواحد مسکن مهربرای زنان سرپرست

وزیر تعاون گفت: قرار است برای زنان سرپرست خانوار 48 هزار واحد مسکن مهر ساخته شود. دکتر علی ربیعی با اشاره به اینکه از دوسال پیش با هماهنگی خیرین محترم و بنیاد مستضعفان برنامه هایی را شروع کردیم،عنوان کرد: قرار است هر ماهه افتتاح واحد های مسکن مهر را در برنامه داشته باشیم. وی افزود: امروز تعداد 100 واحد وسکونی را برای خانواده هایی که ازو معلول بیشتر دارند در استان لرستان افتتاح ...

وزیر تعاون گفت: قرار است برای زنان سرپرست خانوار 48 هزار واحد مسکن مهر ساخته شود.

دکتر علی ربیعی با اشاره به اینکه از دوسال پیش با هماهنگی خیرین محترم و بنیاد مستضعفان برنامه هایی را شروع کردیم،عنوان کرد: قرار است هر ماهه افتتاح واحد های مسکن مهر را در برنامه داشته باشیم.

وی افزود: امروز تعداد 100 واحد وسکونی را برای خانواده هایی که از دو معلول بیشتر دارند در استان لرستان افتتاح کردیم و تعداد 1600 واحد دیگر هم در حال ساخت وجود دارد. این واحد های که برای خانوار های بالای دو معلول ساخته می شود، با همکاری بنیادهای مستضعفان، مسکن و خیرین انجام می شود.

ربیعی تصریح کرد: دو سیاست، ایجاد اشتغال و مسکن برای مددجویان زیر نظر بهزیستی در برنامه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.
وزیر تعاون بااشاره به قرار است برای زنان سرپرست خانوار 48 هزار واحد مسکن مهر ساخته شود، افزود: یک طرح دیگر هم با نام «مسکن حمایتی» توسط وزارت تعاون در حال اجرا است.

 

 

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام  اهن پرایس ما عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)