آگهی های پوشالی بازار مسکن

آگهی های پوشالی بازار مسکن
آگهی های پوشالی بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، یکی از مسائل بسیار تاثیرگذار بر نرخ مسکن، قیمت ها و فایل های کاذب موجود در فضای مجازی می باشد که می توان گفت بیش از 80 درصد از فایل ها وجود خارجی ندارند! با توجه به مشکلات اخیر در بازار مسکن دیگر خبری از آگهی های املاک نخواهد بود. اما...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، یکی از مسائل بسیار تاثیرگذار بر نرخ مسکن، قیمت ها و فایل های کاذب موجود در فضای مجازی می باشد که می توان گفت بیش از 80 درصد از فایل ها وجود خارجی ندارند! با توجه به مشکلات اخیر در بازار مسکن دیگر خبری از آگهی های املاک نخواهد بود. اما آیا وجود معاملات مسکن در فضای مجازی مفید خواهد بود یا بالعکس نبود این بخش باعث متضررشدن این بخش خواهد شد؟ 

برای این که این موضوع به خوبی روشن شود باید نمونه ای موفق از یک استارت آپ مسکن را بررسی کرده و تاثیرآن بر بازار مسکن را به صورت آماری بررسی کنیم. زیلو نمونه ای موفق از یک استارت آپ مسکن در بخش جهانی می باشد که خریداران با چند کلیک روی هر فایل از واقعی بودن آن اطمینان حاصل می‌کنند و امکان رصد تمام ویژگی‌های قیمتی و غیرقیمتی واحدهای مسکونی معرفی شده به بازار را به دست می‌آورند. 

زیلو در عین حال یک عملکرد یا قابلیت تکمیلی برای خریداران مسکن آمریکا نیز ایجاد کرده است. در این استارت‌آپ‌ ملکی که پرکاربردترین سامانه مجازی معرفی واحدهای مسکونی برای فروش در آمریکاست در قالب یک نمودار نوعی شاخص قیمت مسکن به ‌صورت لحظه ‌ای و روزانه از میانگین قیمت مسکن بازار مسکن آمریکا در ایالت‌های مختلف برای خریداران، فعالان بازار مسکن و کارشناسان، قابل دسترس است. در واقع این استارت‌آپ علاوه بر آنکه امکان دسترسی خریداران مسکن به فایل‌های فروش مسکن در ایالت‌های مختلف آمریکا و رصد سطح قیمت‌ها را برای آنها فراهم می‌کند به‌عنوان یک مرجع جامع قیمتی تحولات لحظه‌ای، روزانه و... قیمت مسکن را در اختیار فعالان بازار مسکن و سایرین قرار داده و گزارش می‌دهد.

از سوی دیگر این استارت‌آپ ملکی که برای کاربران در سایر کشورها نیز در دسترس است به سامانه‌های مالیاتی ایالات متحده آمریکا و شبکه بانکی این کشور متصل است ومشخصات مالیاتی و بانکی این واحدهای مسکونی از بابت مالیات‌های پرداخت شده و همچنین وام‌های دریافت شده را به متقاضیان نشان می‌دهد. تمام این اطلاعات به‌صورت شفاف در این استارت‌آپ در دسترس عموم قرار دارد. این در حالی است که در غیاب صفحه نمایش بازار مسکن حتی در صورت توقف رشد قیمت مسکن، بسیاری از متقاضیان به واسطه عدم دسترسی به اطلاعات قیمتی فایل‌های فروش ملک، از این موضوع مطلع نمی‌شوند. نتیجه این که ما نیز در کشور خود برای بخش مسکن به یک چنین استارت آپ جامعی نیاز داریم تا بخش زیادی از مشکلات نرخی پیکره ی مسکن را برطرف کنیم.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)