آیا حباب مسکن بزرگتـر می شود ؟

آیا حباب مسکن بزرگتـر می شود ؟
آیا حباب مسکن بزرگتـر می شود ؟

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛  دگرگونی های ایجاد شده در بافت اجتماعی موجب شده است که طبقات متوسط جامعه برای تثبیـت موقعیت زندگی خود به فکر تهیه خانه با کیفیت تر باشند. عباس زینعلی کارشناس بخش مسکن در این مورد بیان کرد : تراکم معاملات را که مشاهده میکنیم به این نتیجه می رسیم که بیشترین خرید و فروش در بازار مسکن مربوط به مناطق

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛  دگرگونی های ایجاد شده در بافت اجتماعی موجب شده است که طبقات متوسط جامعه برای تثبیـت موقعیت زندگی خود به فکر تهیه خانه با کیفیت تر باشند. عباس زینعلی کارشناس بخش مسکن در این مورد بیان کرد : تراکم معاملات را که مشاهده میکنیم به این نتیجه می رسیم که بیشترین خرید و فروش در بازار مسکن مربوط به مناطق 2 و 4 و 5 است. این مناطق جزء مهاجرپذیرترین مناطق شهر تهران محسوب می شود. 
وی افزود : هم اکنون شرایطی فراهم شده که بعد از دوره طولانی رکود ، تحولاتی در معاملات مسکن درمناطقی از غرب و شرق تهران شکل گرفته است اما ناشی از شرایط عمومی رونق نیست. احتمال رشد قیمت مسکن در مناطق ذکر شده وجود دارد اما نمی تواند منجر به جهش قیمت در کوتاه مدت شود. اگر جهش قیمت در بخش مسکن اتفاق بیفتـد تمام نقدینگی به این سمت می آید و حباب بزرگ تر می شود از این سو دوباره بازار مسکن به رکود می خورد. اما همانطور که قبلا هم گفتم انتظار سونـامی و جهش ناگهانی قیمت در بخش مسکن بعید به نظر می رسد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)