آیا قیمت مسکن کاهش می یابد؟

آیا قیمت مسکن کاهش می یابد؟
آیا قیمت مسکن کاهش می یابد؟

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، عباس شوکتی عضو انجمن انبوه سازان کشور با اشاره به کاهش ناگهانی قیمت ها عنوان کرد: در پی افزایش قیمت مسکن، طی ماه های آینده شاهد کاهش قیمت 20 تا 30 درصدی خواهیم بود. وی با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن وابسته به عرضه و تقاضا است، افزود: درصورتیکه مالکان قیمت هایشان را افزایش دهند اما برای ملک هایشان متقاضی وجود نداشته باشد، پس از گذشت زمان قیمت

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، عباس شوکتی عضو انجمن انبوه سازان کشور با اشاره به کاهش ناگهانی قیمت ها عنوان کرد: در پی افزایش قیمت مسکن، طی ماه های آینده شاهد کاهش قیمت 20 تا 30 درصدی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن وابسته به عرضه و تقاضا است، افزود: درصورتیکه مالکان قیمت هایشان را افزایش دهند اما برای ملک هایشان متقاضی وجود نداشته باشد، پس از گذشت زمان قیمت ها شکسته و کاهش قابل توجهی می یابد.

عضو انجمن انبوه سازان تصریح کرد: در چند ماه اخیر شاهد افزایش حجم تقاضا در بازار مسکن بوده ایم که به دنبال آن برخی از مالکان طمع کرده و قیمت واحدهایشان را افزایش داده اند.

طی یک سال گذشته با پرداخت 330 هزار فقره تسهیلات مسکن، از تورم کاذب در بازار جلوگیری کرده ایم. همچنین با کاهش سودهای بانکی توانسته ایم ثبات نسبی را در بازار ایجاد کرده و دیگر شاهد افزایش ناگهانی قیمت ها در بازار مسکن نباشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)