آیا نرخ مسکن در تابستان 97 افزایش می بابد؟

آیا نرخ مسکن در تابستان 97 افزایش می بابد؟
آیا نرخ مسکن در تابستان 97 افزایش می بابد؟

نرخ مسکن در تابستان سال 97 نسبت به تابستان سال جاری چه مقدار تغییر خواهد داشت؟ طی نظر سنجی های انجام شده، بیشتر مردم بر این باورند که در یکسالی که پیش رو داریم، قیمت مسکن به اندازه نرخ تورم بالا می رود. عده ای دیگری هم عقیده داردند که در تابستان 97 نرخ مسکن روند صعودی نخواهد داشت و قیمت آن ثابت می ماند...

نرخ مسکن در تابستان سال 97 نسبت به تابستان سال جاری چه مقدار تغییر خواهد داشت؟ طی نظر سنجی های انجام شده، بیشتر مردم بر این باورند که در یکسالی که پیش رو داریم، قیمت مسکن به اندازه نرخ تورم بالا می رود. عده ای دیگری هم عقیده داردند که در تابستان 97 نرخ مسکن روند صعودی نخواهد داشت و قیمت آن ثابت می ماند.

این نظر سنجی نشان می دهدکه 39 درصد مردم بر این باورند که افزایش قیمت مسکن از تابستان امسال تا سال آینده در حد نرخ تورم عمومی خواهد بود.

 در مقابل، 24 درصد افراد معتقدند که افزایش قیمت مسکن بالاتراز نرخ تورم عمومی خواهد بود و 22 درصد دیگر بر این اعتقادند که این افزایش، پایین تراز نرخ تورم عمومی است. همچنین 4 درصد مردم بر این باورند که قیمت مسکن تابستان سال آینده، از تابستان امسال کمتر می شود. و 11 درصد دیگر هم می گویند قیمت ها ثابت بوده و شاهد تغییری نخواهیم بود. در این میان همه منتظریم تا ببینیم این نوسانات به چه صورت خواهد بود، و افزایش نرخ مسکن به چه اندازه صورت می گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)