اجرای طرح مسکن اجتماعی در سایراستان ها

اجرای طرح مسکن اجتماعی در سایراستان ها
اجرای طرح مسکن اجتماعی  در سایراستان ها

بر اساس جلسه برگزار شده معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با سازمان ملی زمین و مسکن، قراراست طرح مسکن اجتماعی در سایر استان ها هم به اجرا برسد. جواد حق شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن درباره وضعیت طرح مسکن اجتماعی عنوان کرد:  باید قسمت های تامین منابع و یارانه ها را مورد بررسی قرار دهیم و این دقیقا آخرین برنامه برای طرح مسکن اجتماعی می باشد. وی در ادامه اظهارداشت:

بر اساس جلسه برگزار شده معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با سازمان ملی زمین و مسکن، قراراست طرح مسکن اجتماعی در سایر استان ها هم به اجرا برسد.

جواد حق شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن درباره وضعیت طرح مسکن اجتماعی عنوان کرد:  باید قسمت های تامین منابع و یارانه ها را مورد بررسی قرار دهیم و این دقیقا آخرین برنامه برای طرح مسکن اجتماعی می باشد.

وی در ادامه اظهارداشت: وزیر راه و شهرسازی هم طی ابلاغیه ای به سازمان ملی زمین، دستور واگذاری زمین های نشان شده برای طرح مسکن اجتماعی را به بنیاد مسکن اعلام کرد و تاکید کرد این زمین ها هرچه سریع تر در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد. در صورتی که این مرحله از کار به انجام رسد، در مرحله بعدی وارد مذاکره با با سازندگان سازمان های حمایتی، خیرین مسکن ساز و کسانیکه علاقه مند به ساخت و ساز هستند می شویم. طی جلسه ای که قرار است در هفته جاری  با سازمان ملی زمین و مسکن برگذار کنیم، این موضوعات مطرح خواهد شد تا به بررسی مشکلات آن بپردازیم.

حق شناس با اشاره به اجرای طرح مسکن اجتماعی در سایر استان ها، افزود: طبق بررسی های انجام شده، استان ها بر اساس شاخص نرخ اجاره و همچنین میزان کمبود مسکن طبقه بندی شده اند و بر اساس این طبقه بندی ها قرار است 100 هزار واحد در 7 برنامه که طرح مسکن اجتماعی و حمایتی را شامل می شود، به مرحله ساخت برسد. همچنین قرار است 15 هزار واحد در بخش تامین زمین به اجرا برسد، در صورتی که در سال جاری شرایط مهیا گردد می توان به ساخت آن ها امید داشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)