اخبار مسکن مهر

اخبار مسکن مهر
اخبار مسکن مهر

اخبار مسکن مهر پرند حاکی از دارا بودن حدود ۹۵ هزار واحد در پرند است که از این تعداد ۷۱ هزار واحد افتتاح شده، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل است و ۶۰۰۰ واحد متقاضی ندارد که از پیشرفت حدود ۴۰ درصد برخوردارند. تا پیش از این، تعداد واحد های فاقد متقاضی ۷۵۰۰ واحد بود. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در جریان افتتاح ۱۱۲۰ واحد که در روزهای اخیر انجام شد، گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر دارای متقاضی

اخبار مسکن مهر پرند حاکی از دارا بودن حدود ۹۵ هزار واحد در پرند است که از این تعداد ۷۱ هزار واحد افتتاح شده، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل است و ۶۰۰۰ واحد متقاضی ندارد که از پیشرفت حدود ۴۰ درصد برخوردارند. تا پیش از این، تعداد واحدهای فاقد تقاضا ۷۵۰۰ واحد بود. مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در جریان افتتاح ۱۱۲۰ واحد که در روزهای اخیر انجام شد، گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر دارای متقاضی موثر تا پایان شهریور امسال تکمیل می‌شود. به پیمانکاران دستور دادیم تلاش کنند مسکن مهر را قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

در ارتباط  با خدمات مسکن مهر، علی اکبر طاهری اظهار کرد: ما نیازمند ارگان های خدمت رسان برای تکمیل واحد های مسکن مهر هستیم؛ ارگان هایی مانند کلانتری برای ایجاد امنیت و رفاه، وزارت بهداشت و وزارت نیرو برای تامین آب و برق لازم هستند.

وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر بزرگ ترین مشکل مسکن مهر، تامین آب و برق می باشد، البته ناگفته نماند که شاهد رشد فیزیکی بیش از 80% از پروژه‌ های باقی مانده هستیم. انتظار می رود تا یک هفته بعد از سکونت، گاز متقاضیان مسکن مهر وصل شود. طاهری همچنین افزود: ما در هر ماه آمادگی این را داریم که واحد های جدیدی را افتتحاح کنیم؛ همچنین توانایی لازم برای تحویل واحدهای فاقد متقاضی به افرادی که قبلا متقاضی بوده اند اما در حال حاضر فاقد مسکن می باشند، وجود دارد.

    برای ورود به کانال ما در تلگرام کلیک کنید !

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)