ازدیاد تخلفات در پروژه های مسکن مهر

ازدیاد تخلفات در پروژه های مسکن مهر
ازدیاد تخلفات در پروژه های مسکن مهر

با توجه به اهداف تعیین شده، قرار بر این بود تا پروژه مسکن مهر تکمیل شود، اما بدلیل مشکلات بسیاری که در این پروژه وجود دارد، هنوز نیمه تمام مانده است. براساس اخرین گزارشات بدست آمده درباره ی مسکن مهر، به این مهم دست یافته اند که اغلب پروژه های مسکن مهر باقی مانده دچار سوء مدیریت و همچنین تخلف در قانون از سوی تعاونی ها شده است. تعدادی پروژه مسکن مهر در دوره دوم دولت

با توجه به اهداف تعیین شده، قرار بر این بود تا پروژه مسکن مهر تکمیل شود، اما بدلیل مشکلات بسیاری که در این پروژه وجود دارد، هنوز نیمه تمام مانده است. براساس اخرین گزارشات بدست آمده درباره ی مسکن مهر، به این مهم دست یافته اند که اغلب پروژه های مسکن مهر باقی مانده دچار سوء مدیریت و همچنین تخلف در قانون از سوی تعاونی ها شده است.

تعدادی پروژه مسکن مهر در دوره دوم دولت احمدی نژاد به آمار مسکن مهرافزوده شده بود تا با اینکار حدود یک میلیون واحد بیشتر نشان داده شود. حال در این شرایط، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد که پرونده تعاونی های مسکن هنوز باز مانده است.

جواد حق  شناس، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن در گفتگویی افزود:  وزارت کار با توجه به وظیفه هایی که براش تعریف شده، باید در حل تخلف این پرونده ها اقدامات لازم را انجام دهد. مدیر کل مسکن مهر در اینباره افزود: تخلفات در این بخش بسیار زیاد شده است و دراوضاع نابسامانی به سر می بریم، این موضوع با قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در امور مسکن، هم مطرح شده است و پیشنهاد داده ایم پروژه‌های تعاونی مسکنی که دیگر هیچ ابزار قانونی برای حل مشکل و اتمام پروژه‌های آنها نداریم، رسما تحویل وزارت کار برای تعیین‌تکلیف شوند، زیرا کنترل اوضاع از سوی بنیاد مسکن امکان پذیر نیست همچنین بنیاد هیچ‌گونه ابزار قانونی برای دریافت اطلاعات مالی آنها و حل مشکل ندارد و دلیل آن نبود همکاری بین تعاونی هاست. در شرایطی که بهره برداران پروژه ها تعاونی های مسکن هستند، دیگر کنترل و مدیریت 12 هزار و 900 واحد باقی مانده در شهر های زیر 25 هزار نفر از طریق بنیاد مسکن امکان پذیر نمی باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)