استحکام بخشی بافت های فرسوده از طریق ساخت برج

استحکام بخشی بافت های فرسوده از طریق ساخت برج
استحکام بخشی بافت های فرسوده از طریق ساخت برج

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ بهمن آرمان کارشناس بخش اقتصادی برخلاف همه اظهارنظرهای مطرح شده بر این باور است که تنها راهکاراحیای بافت فرسوده ، توانمندسازی آنها از طریق ساخت برج های بلندمرتبه است. به گفته ی بهمن آرمان ، اقدامات دولت در امر احیای بافت های فرسوده محدود بوده است و دولت نتوانسته نسبت به آزاد سازی زمین های

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ بهمن آرمان کارشناس بخش اقتصادی برخلاف همه اظهارنظرهای مطرح شده بر این باور است که تنها راهکاراحیای بافت فرسوده ، توانمندسازی آنها از طریق ساخت برج های بلندمرتبه است. به گفته ی بهمن آرمان ، اقدامات دولت در امر احیای بافت های فرسوده محدود بوده است و دولت نتوانسته نسبت به آزاد سازی زمین های بافت فرسوده به صورت وسیع اقدام کند.

وی درتوصیف معضل اصلی بافت های فرسوده در شهرهای ایران گفت : مشکلی که وجود دارد این است که دولت یا شهرداری ها توان مالی کافی برای خرید گسترده واحدهای مسکونی فرسوده را نداشته اند. باید از طریق بلندمرتبه سازی ، روند احیای بافت های فرسوده عملیاتی شود .

 آرمان با تاکید بر اینکه بدون‌شک جز این راهی وجود ندارد، اظهار می‌کند: چون تراکم جمعیت در بافت‌های فرسوده بالا است از طریق آزادسازی زمین و ساخت برج‌های بلندمرتبه، می‌توان بخش‌هایی از زمین‌های آزادشده را برای ارائه خدمات عمومی نظیر مدرسه، درمانگاه، کلانتری و... اختصاص داد. از این رو باید اقدامات لازم انجام شود چون این تنها راه احیای بافت های فرسوده است و با توجه به نوسانات قیمت آهن آلات در بازار ، باید زمانی را انتخاب کرد که با هزینه های پایین تر این اقدام عملی شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)