افزایش خرید و فروش مسکن در سال 96

افزایش خرید و فروش مسکن در سال 96
افزایش خرید و فروش مسکن در سال 96

  مهدی روانشادیان گفت:با سرمایه گذاری را به سمت بخش مسکن هدایت کرده و تقاضا را در این بخش زیاد کنیم تا بتوانیم بازار مسکن را از رکود خارج کینم. وی در ادامه افزود:در چند دوره گذشته با بالا بردن قیمت مسکن،بازار رونق می گرفت و متقاضیان بیشتر به سمت خرید مسکن هدایت می شدند. عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی تصریح کرد:در حال حاضر در بخش تقاضا نقدینگی وجود دارد اما به دلیل بی کفایتی،این نقدینگی در بخش های 

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گفت:با تعیین سقف برای سودهای بانکی و تقویت بازار مسکن میتوانیم دست سوداگران را از بازار مسکن کوتاه کنیم.  مهدی روانشادیان گفت:با سرمایه گذاری را به سمت بخش مسکن هدایت کرده و تقاضا را در این بخش زیاد کنیم تا بتوانیم بازار مسکن را از رکود خارج کینم.

وی در ادامه افزود:در چند دوره گذشته با بالا بردن قیمت مسکن،بازار رونق می گرفت و متقاضیان بیشتر به سمت خرید مسکن هدایت می شدند. عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی تصریح کرد:در حال حاضر در بخش تقاضا نقدینگی وجود دارد اما به دلیل بی کفایتی،این نقدینگی در بخش های دیگری صرف می شود.

روانشادیان افزود:ما باید با فراهم کردن شرایطی،بخش مسکن را طوری رونق دهیم تا به واسطه تقاضای سوداگران نباشد.در سال جدید هیچ افزایش قیمتی بیشتراز نرخ تورم نخواهیم د اشت و رونق در بازار مسکن است. 

روانشادینا یادآور شد: با تعیین سقف برای سودهای بانکی و تقویت بازار مسکن میتوانیم دست سوداگران را از بازار مسکن کوتاه کنیم. 

 

برای تحلیل بازار مسکن، تحلیل بازار آهن و همچنین پیش بینی بازار آهن  اینجا  را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)