افزایش عرضه آپارتمان های کوچک متراژ

افزایش عرضه آپارتمان های کوچک متراژ
افزایش عرضه آپارتمان های کوچک متراژ

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز  اخیر که بازار مسکن روندی صعودی را طی می کرد، بسیاری از قشر جامعه از این وضع نابسامان بازار مسکن ابراز نگرانی کردند. کارشناسان بخش مسکن در خصوص افزایش سرسام آور قیمت واحدهای مسکونی در شهر تهران اظهار کردند که در شرایط فعلی بازار برای متقاضیان مصرفی شهرستانی  و دانشجویانی که از اطراف شهرهای مختلف برای کار و تحصیل به تهران آمده اند فرصتی 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز  اخیر که بازار مسکن روندی صعودی را طی می کرد، بسیاری از قشر جامعه از این وضع نابسامان بازار مسکن ابراز نگرانی کردند. کارشناسان بخش مسکن در خصوص افزایش سرسام آور قیمت واحدهای مسکونی در شهر تهران اظهار کردند که در شرایط فعلی بازار برای متقاضیان مصرفی شهرستانی  و دانشجویانی که از اطراف شهرهای مختلف برای کار و تحصیل به تهران آمده اند فرصتی  است تا با سرمایه اندک بتوانند آپارتمان نقلی در منطقه های مختلف شهر تهران خریداری کنند . 

همچنین بسیاری از اقشار جامعه که با هدف های مختلف از شهرستان های خود در شهر تهران سکونت دارند ترجیح می دهند به جای هر ماه پرداخت اجاره های سنگین  واحد های مسکونی، با کوشش و تلاش خود سعی دارند که  آپارتمان های نقلی کوچک حتی درحومه شهر تهران خریداری کنند تا بتوانند خود را از اجاره های سرسام آور ملک رها کنند و خود را از دغدغه و نگرانی تورم هر سال اجاره بها نجات بدهند.

از سوی دیگر بسیاری از فعالان بازار مسکن در این اوضاع نابسامان قصد دارند که با سرمایه اندک خود آپارتمان های نقلی حدود 200 میلیون تومان برای سرمایه گذاری خریداری کنند تا با رهن واحدهای نقلی خود و تسهیلات بانکی بتوانند کمبود نقدینگی خود را تامین کنند؛ که با توجه به تورم سالانه ملک و افزایش نامتعارف قیمت مسکن بتوانند با فروش ملک های خود سودی معقول در بازار مسکن بدست آورند.

هم اکنون در شهر تهران ملک هایی با وجه کم با مساحت 30 تا 40 متر مربع وجود دارد که بیشتر برای سکونت افراد مجرد مناسب است. از سوی دیگر بیشترین آپارتمان های نقلی که با وجه متقاضیان مصرفی مطابقت دارد در منطقه های 14،15،17،18،19رایج است. 

باتوجه به آمارهای اعلام شده از سوی کارشناسان بخش مسکن، این شرایط نامتوازن بازار مسکن نشان می دهد خرید واحدهای نقلی با کمترین وجه برای سرمایه گذاری فعالان بازار اقدام معقولی است و مشکلی بابت فروش واحدهای مسکونی در آینده به وجود نخواهد آمد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)