افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تأثیر آن بر بازارمسکن

افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تأثیر آن بر بازارمسکن
افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تأثیر آن بر بازارمسکن

​به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ افزایش قیمت مصالح ساختمانی بهانه ای جدید برای گران شدن مسکن و کاهش تعداد معاملات شده است. بازار مسکن این روزها به قدری نا بسامان شده است که بسیاری از کارشناسان مسکن اعتقاد دارند ، بازار به سمت رکود تورمی هدایت می شود. رونق بازار مسکن می تواند راهگشایی برای

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ افزایش قیمت مصالح ساختمانی بهانه ای جدید برای گران شدن مسکن و کاهش تعداد معاملات شده است. بازار مسکن این روزها به قدری نا بسامان شده است که بسیاری از کارشناسان مسکن اعتقاد دارند ، بازار به سمت رکود تورمی هدایت می شود. رونق بازار مسکن می تواند راهگشایی برای بهبود اقتصاد کشور باشد اما متأسفانه بعد از گذشت چند سال هنوز خبری از رونق گرفتن بازار نیست.


طبق آمارهای بانک مرکزی ؛ قیمت مسکن طی ماه های گذشته 10 درصد رشد داشته است . این در حالی است که قیمت مصالح ساختمانی و آهن آلات به ویژه میلگرد آجدار با افزایش روبه رو بوده است . طبق شواهد به نظر می رسد تا پایان سال قیمت آهن آلات ساختمانی روند صعودی در پیش گرفته و به بیش از 20 درصد می رسد. از این سو قیمت مسکن نیز با افزایش رو به رو خواهد شد و باید منتظر کاهش معاملات باشیم .
رونق بازار مسکن نیازمند برنامه های دقیق و بهبودبخش است . حال باید ببـینیم برنامه های دولت برای سامان دادن به بازار مسکن چه خواهد بود ؛ شاید رونق بعد از سالها وارد این بخش شود.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)