افزایش معاملات مسکن نسبت به سال گذشته

افزایش معاملات مسکن نسبت به سال گذشته
افزایش معاملات مسکن نسبت به سال گذشته

طبق آمار بدست آمده، میزان معاملات مسکن در کشور در مقایسه با سه ماه ابتدایی سال با کاهش روبه رو شده است. ستاریان کارشناس مسکن در اینباره می گوید: در شرایط عادی، معمولا در سه ماه اول سال بازار مسکن رونق بسیاری دارد، اما با تمام این تفاسیر بازهم این میزان معاملات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، که این میزان رشد معاملات نوید رونق بازار مسکن را در آینده ای نچندان دور می دهد...

طبق آمار بدست آمده، میزان معاملات مسکن در کشور در مقایسه با سه ماه ابتدایی سال با کاهش روبه رو شده است.

ستاریان کارشناس مسکن در اینباره می گوید: در شرایط عادی، معمولا در سه ماه اول سال بازار مسکن رونق بسیاری دارد، اما با تمام این تفاسیر بازهم این میزان معاملات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، که این میزان رشد معاملات نوید رونق بازار مسکن را در آینده ای نچندان دور می دهد.

ستاریان افزود: این رشد و رونق بازار مسکن تحت تاثیر شرایطی است که دولت نباید برای آن مانعی ایجاد کرده و در پی حفظ رکود نباشد. ستاریان با تاکید بر حفظ ادامه این رند تصریح کرد: اگر این روند رو به رشد ادامه پیدا کند و مانعی برای رشد آن بر سر راهش وجود نداشته باشد می توانیم در آینده شاهد رشد تعداد معاملات، افزایش سرمایه گذاری، افزایش قیمت و افزایش تولید باشیم.

وی با اشاره به شرایط بازار مسکن تا پایان فصل عنوان کرد: به عقیده من رشد نسبتا خوبی را تا پایان شهریور شاهد خواهیم بود البته نه رشد چشمگیری، اما در همین اندازه هم برای آغاز رونق کافی است. 

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)