افزایش نرخ مسکن تا پایان سال جاری

افزایش نرخ مسکن تا پایان سال جاری
افزایش نرخ مسکن تا پایان سال جاری

حسن محتشم، عضو هیئت مدیره انبوه سازان مسکن تهران در گفتگویی اظهار داشت: از ابتدایی سال جاری ما شاهد افزایش 10 درصدی نرخ مسکن بوده ایم و متقاضیان همچنان باید منتظر افزایش بیشتر نرخ ها باشند. وی با اشاره به افزایش قیمت مسکن نسبت به سال گذشته افزود: نرخ مسکن در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 10 درصدی مواجه شده است و مقدار معاملات مسکن هم در مقایسه با سال گذشته 

حسن محتشم، عضو هیئت مدیره انبوه سازان مسکن تهران در گفتگویی اظهار داشت: از ابتدایی سال جاری ما شاهد افزایش 10 درصدی نرخ مسکن بوده ایم و متقاضیان همچنان باید منتظر افزایش بیشتر نرخ ها باشند.

وی با اشاره به افزایش قیمت مسکن نسبت به سال گذشته افزود: نرخ مسکن در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 10 درصدی مواجه شده است و مقدار معاملات مسکن هم در مقایسه با سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

حسن محتشم در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر شرایط اقتصاد کلان کشور در حالت ثبات می باشد که با وجود این ثبات به طور قطع نرخ ها تا پایان سال جاری با  افزایش همراه خواهد بود. با وجود این افزایش قیمتی که قرار است تا پایان سال شاهد ان باشیم، دولت باید بتواند با استفاده از سیاست هایی ان را کنترل نماید.

محتشم با اشاره به افزایش میزان معاملات در شهر های کوچک، گفت: در شرایط فعلی ما شاهد افزایش میزان معاملات در شهر های کوچک و همچنین منطقه های متوسط نشین شهر های بزرگ هستیم. بازار مسکن 4 سال است که در رکود قرار دارد که همین امر موجب شده تا با انباشته شدن تقاضا ها مواجه شده و نیازما به تولید مسکن در کشور افزایش یابد. ساخت و ساز مسکن در مناطق تهران بطور ناعادلانه بوده است بطوری که با ازدیاد تولید در شمال و شمال غرب تهران مواجه شده ایم که باعث بروز مشکلات بسیاری در سطح شهر شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)