افزایش نرخ مسکن مهر در راستای گرانی مصالح ساختمانی

افزایش نرخ مسکن مهر در راستای گرانی مصالح ساختمانی
افزایش نرخ مسکن مهر در راستای گرانی مصالح ساختمانی

در راستای افزایش نرخ مصالح ساختمانی، عده عظیمی از سازندگان و پیمانکاران ساختمانی زمزمه افزایش قیمت ها را سر داده اند که به موجب این امر احتمال گران شدن مسکن مهر در روز های آتی وجود دارد. پس از انقلاب اسلامی، طرح مسکن مهر به عنوان بزرگترین طرح عمرانی کشور شناخته شده بود وقرار بود سقفی باشد

در راستای افزایش نرخ مصالح ساختمانی، عده عظیمی از سازندگان و پیمانکاران ساختمانی زمزمه افزایش قیمت ها را سر داده اند که به موجب این امر احتمال گران شدن مسکن مهر در روز های آتی وجود دارد.

پس از انقلاب اسلامی، طرح مسکن مهر به عنوان بزرگترین طرح عمرانی کشور شناخته شده بود وقرار بود سقفی باشد برای برآورد آرزو های قشر ضعیف و متوسط جامعه که در تلاش برای صاحبخانه شدن، هستند. اما اکنون پس از گذشت 10 سال، این طرح نه تنها نتوانسته سقفی برای برخی اقشار جامعه باشد، بلکه تبدیل به مشکلی بزرگ و کابوسی عظیم در جامعه شده است.

با گران شدن مصالح ساختمانی بسیاری از پیمانکاران و سازندگان زمزمه افزایش قیمت ها را سر دادند که به دنبال این زمزمه ها، تا کنون به بار با افزایش قیمت مواجه شده ایم.

از جمله مشکلات این طرح عمرانی، نبود آب و برق و از و همچنین مدرسه وسایر امکانات رفاهی می باشد که امکان زندگی را در این واحد های مسکونی ایجاد نمی کند. علاوه بر این مشکلات زیر ساختی و رو ساختی، مشکل دیگر آن ها وجود معارض می باشد که باعث شده این پروژه نیمه تمام رها شود و تا زمانیکه مشکلات حقوقی اش حل نشود، امکان ادامه ساخت وجود ندارد.

با وجود تمامی مشکلات، با گرانی مصالح ساختمانی امکان افزایش قیمت مسکن مهر وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)