افزایش گردش مالی به منظور خروج مسکن از رکود

افزایش گردش مالی به منظور خروج مسکن از رکود
افزایش گردش مالی به منظور خروج مسکن از رکود

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ مجید کیان پور نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با خروج مسکن از رکود اظهار کرد : مسکن باید از رکود خارج شود ولی منظور این نیست که افزایش قیمت صورت گیرد بلکه باید در نرخ معاملات صورت گرفته و گردش مالی ، شاهد رونق باشیم. وی در ادامه افزود :  در واقع با ما با یک سیاست واحد نمی توانیم

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ مجید کیان پور نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با خروج مسکن از رکود اظهار کرد : مسکن باید از رکود خارج شود ولی منظور این نیست که افزایش قیمت صورت گیرد بلکه باید در نرخ معاملات صورت گرفته و گردش مالی ، شاهد رونق باشیم.

وی در ادامه افزود :  در واقع با ما با یک سیاست واحد نمی توانیم تقاضای بازار مسکن را ساماندهی کنیم و باید به روش های مختلف و بر اساس الگوی مصرف ، تلاش کنیم مسکن تولیدی را به متقاضیان مختلف ارائه دهیم. این امر باید با سیاست گذاری  و از طریق بخش خصوصی صورت گیرد.
کیان پور تصریح کرد : بازار بورس ، سکه و ارز بر روی بازار مسکن تأثیر می گذارند بنابراین زمانی که نرخ سود بانکی تغییر میکند بر این بازار اثر می گذارد. انواع روش ها در بازار مسکن مورد امتحان قرار گرفته ولی باید روش های گذشته به صورت تلفیقی با شیوه های جدید انجام بگیرد تا توفیق بیشتری حاصل شود. 

وی تاکید کرد:ما در صدد آن نیستیم که از بودجه دولتی برای تولید مسکن استفاده کنیم دولت ها در همه سنوات گذشته همیشه سیاست گذاری هایی از جمله ارائه تسهیلات و یا زمین را از طریق خط اعتباری بانک مرکزی انجام می دادند و هیچ گاه دولت از بودجه کشور به صورت مستقیم پروژه ای را ایجاد نکرده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)