افزایش ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات مسکن

افزایش ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات مسکن
افزایش ۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز اخیر شاهد تب و تاب رشد قیمت مسکن  بودیم بطوری که افزایش روز افزون قیمت مسکن موجب نگرانی بسیاری از متقاضیان مصرفی و فعالان بازار در این حوزه شده و این رشد نامتوازن قیمت مسکن در سایر شهرها بخصوص  شهر تهران رخ داده است. کارشناسان حوزه مسکن در خصوص این التهابات بازار مسکن بیان نمودند که این افزایش سرسام آور نرخ ارز منجر شده تا بسیاری از مالکان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز اخیر شاهد تب و تاب رشد قیمت مسکن  بودیم بطوری که افزایش روز افزون قیمت مسکن موجب نگرانی بسیاری از متقاضیان مصرفی و فعالان بازار در این حوزه شده و این رشد نامتوازن قیمت مسکن در سایر شهرها بخصوص  شهر تهران رخ داده است.

کارشناسان حوزه مسکن در خصوص این التهابات بازار مسکن بیان نمودند که این افزایش سرسام آور نرخ ارز منجر شده تا بسیاری از مالکان برای قیمت گذاری مسکن های خود حریص تر شوند و با توجه به علاقه های خود به مسکن هایشان قیمت گذاری کنند. این بلاتکلیفی در بازار مسکن بسیار چشمگیر است، بطوری که روند بازار مسکن با افزایش چند برابری خود بسیاری از فعالان بازار و متقاضیان مصرفی را غافلگیر کرد.

 همچنین بسیاری از کارشناسان بخش مسکن بر این نگرش هستند که  بازار مسکن کشش افزایش قیمت بیشتر از این را ندارد و پیش بینی می شود که  به زودی وضع نابسامان بازار مسکن از این بحران غیرعادی خارج شود و روند آرامی برای قشرجامعه فراهم آید. همچنین مدیرعامل بانک مسکن بیان نمود: پرداخت تسهیلات مسکن تا 50 درصد افزایش خواهد یافت تا حمایتی شود  برای کسانی که  در این شرایط فعلی بازار توان خریدنشان را از دست دادند و در استرس و انتظار بسر میبرند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن بیان کرد: به طور متوسط  هر روز بیش از 1000 حساب در صندوق پس انداز افتتاح می شود که میزان استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز همچنین در روند صعودی قرار دارد همچنین با پرداخت این تسهیلات پرداختی تا سقف حداکثر 50درصد، روند افتتاح حساب در بانک مسکن در حال افزایش است، لذا هر هفته  از طرف بانک مسکن  حدود 1500 فقره تسهیلات پرداخت می شود. 

 در سال 97 روند پرداخت  تسهیلات بانک مسکن  افزایش چشمگیری داشته است بطوری که این شرایط نشان می دهد هم اکنون حدود 75 هزار فقره تسهیلات خرید از سوی بانک مسکن پرداخت شده است. این امر نشان می دهد که به طور متوسط طی چند ماه اخیر در سال 97 پرداخت تسهیلات از طرف بانک مسکن نسبت به اوایل سال 96  حدود 75 درصد با افزایش همراه بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)