التهاب قیمت در بازار مسکن

التهاب قیمت در بازار مسکن
التهاب قیمت در بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز گذشته شاهد افزایش سرسام آور قیمت های مسکن در مناطق مختلف شهر تهران بودیم. با این شرایطی که در بازار مسکن رخ داده است، نوسان قیمت های سرسام آور مسکن ادامه دار است. بطوری که بسیاری از اقشار جامعه از این وضعیت نامتعارف بازار مسکن بسیار شوکه شدند و امید خود را برای بهبود شرایط بازار مسکن از دست دادند.  در این میان رئیس کمیسیون

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز گذشته شاهد افزایش سرسام آور قیمت های مسکن در مناطق مختلف شهر تهران بودیم. با این شرایطی که در بازار مسکن رخ داده است، نوسان قیمت های سرسام آور مسکن ادامه دار است. بطوری که بسیاری از اقشار جامعه از این وضعیت نامتعارف بازار مسکن بسیار شوکه شدند و امید خود را برای بهبود شرایط بازار مسکن از دست دادند.

 در این میان رئیس کمیسیون عمران مجلس  شورای اسلامی در خصوص شرایط نابسامان بازار مسکن بیان نمود: به دلیل  رکورد در ساخت و ساز ملک در مناطق مختلف سایر شهرها متاسفانه هزار شهرداری ورشکسته شده اند زیرا قرار بود ساخت و ساز واحدهای مسکونی  که متناسب با بودجه قشر متوسط  است را فراهم کنند و بتوانند  با اقدامات لازم در بازار مسکن نیازهای کشور رفع کنند اما باتوجه به شرایط های به وجود آمده هم اکنون  در حوزه مسکن حتی روش تسهیلات دهی در صندوق پس انداز هم پاسخگوی رفع این بحران نیست لذا هر سال  کشور حدود یک میلیون واحد مسکونی نیاز دارد.

برحسب گزارش های اعلام شده از سوی رئیس کمیسیون مجلس، نماینده مردم جهرم در خصوص وضعیت ملتهب بازار مسکن اظهار داشت: دولت باید سیاست  مشخصی در حوزه مسکن در برداشته باشد  تا شرایط متوازن در بازار مسکن ایجاد شود و بازار مسکن از این بحران خارج شود. متاسفانه اکنون این روند غیرمعقول ورشکستگی هزار شهرداری در سراسر شهرهای مختلف را فراهم کرده است.

رئیس کمسیون عمران مجلس برای رفع این بحران به وجود آمده در بازار مسکن اعلام کرد که دولت موظف است دستور ساخت وسازمسکن هایی با قیمت های معقول در بازار دهد تا استرس و نگرانی را در بخش مسکن برای مردم جامعه از میان بردارد. نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه دولت باید در بحث مسکن، سیاستی مشخص داشته باشد و برای دهکهای مختلف نسخههای مختلف ارائه کند، اظهار داشت: بازار مسکن امروز در رُکود به سر میبرد؛ این وضعیت هزار شهرداری را ورشکسته کرده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)