امضاءتفاهم نامه بین بنیاد مسکن و «ارس»

امضاءتفاهم نامه  بین بنیاد مسکن و «ارس»

رامین نیک رفتار گفت: بدلیل بهبود وضعیت مسکن و راه ها در روستاهای منطقه آزاد ارس، تفاهم نامه ای 50 میلیارد تومانی بین منطقه آزاد ارس و بنیاد مسکن امضاء شد . این توافق ها به معنی توافق های سال های 1395 و 1393دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و بنیاد مسکن، برای بهبوبد و ارتقاء کیفیت قسمت های محیطی و مسکونی روستاهای درمحدوده جلفا و خداآفرین امضاء شد...

رامین نیک رفتار گفت: بدلیل بهبود وضعیت مسکن و راه ها در روستاهای منطقه آزاد ارس، تفاهم نامه ای 50 میلیارد تومانی بین منطقه آزاد ارس و بنیاد مسکن امضاء شد . این توافق ها به معنی توافق های سال های 1395 و 1393دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و بنیاد مسکن، برای بهبوبد و ارتقاء کیفیت قسمت های محیطی و مسکونی روستاهای درمحدوده جلفا و خداآفرین امضاء شد.

طبق این توافق نامه،همکاری های دو طرفه برای بهتر شدن وضعیت مسکن و راه و همچنین بهتر شدن شرایط زندگی روستاییان در چارچوب استفاده از ظرفیت های گردشگری در 5 ماده و 22 بند، دو تبصره و در بخش‌های مسکن، عمران، راه، ساختمان‌های عمومی، مسکن حمایتی، مسکن شهری، خدمات فنی و مهندسی، اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه و واگذاری زمین مورد نیاز توسعه روستایی انجام می‌شود. با وجود این توافق تمام قسمت های تواق نامه در 2 سال و با اعتبار 50 میلیارد تومان و سهم 50% برای هر طرف اجرا خواهد شد. طبق این گزارش، اعتبار اختصاص داده شده برای امسال، 20 میلیارد تومان می باشد.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام  اهن پرایس ما عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)