اهتمام دولت در جهت مسکن سازی

اهتمام دولت در جهت مسکن سازی
اهتمام دولت در جهت مسکن سازی

آهن پرایس: وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه راه و ساختمان اظهار داشت: حدود 200 هزار مسکن مهر باقی مانده است که تلاش خواهد شد تا پایان سال جاری به اتمام برسد. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه...

آهن پرایس: وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه راه و ساختمان اظهار داشت: حدود 200 هزار مسکن مهر باقی مانده است که تلاش خواهد شد تا پایان سال جاری به اتمام برسد. 

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه راه و ساختمان اظهار داشت که در جهت تکمیل مسکن مهر در حال بررسی مشکلات و رفع آن هستیم و برآنیم که تا پایان سال جاری آن را برطرف نماییم. 

بالغ بر 200 هزار واحد از مسکن مهر باقی مانده است که تمام تلاش و اهتمام به کار گرفته شده است که تا پایان سال کار این واحدها به پایان رسد. ایشان همچنین تصریح داشت: در جهت کاهش قیمت سیمان اهتمام ورزیده خواهد شد و قیمت سیمان به نرخ منطقی تری نزدیک خواهد شد و در جهت تامین مسکن پیشنهادهایی به شورای عالی مسکن در راستای محقق شدن جهش تولید مسکن ارائه شده است. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : افزایش سقف وام مسکن جوانان

ایشان همچنین معتقد بود: ساخت مسکن یکی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی است. آنچه مد نظر است کیفیت، سرعت و قیمت مسکن است که برآنیم با استفاده از فناوری جدید بتوانیم مسکن ارزان و با کیفیت در اختیار مردم قرار دهیم و بلا شک با تدوین و برنامه ریزی های قوی و کارشناسی این امر مهم در دست اقدام قرار خواهد گرفت. 

وزیر راه همچنین ابراز داشت: طی دو هفته ی آتی خبرهای خوشی در جهت مسکن ملی در راه است. در جهت تهیه زمین برای ساخت مسکن مشکلی وجود ندارد و همچنین 10 اقدام راهبردی در جهت توسعه مسکن از جمله ایجاد زمین است که یک مهلت دو ماهه برای آن در نظر گرفته شده است. 

قاسمی در پایان افزود: بخش وسیعی از نیاز زمین در جهت ساخت مسکن تامین شده است و با اهتمام و سازوکار جدیدتری در چند روز آتی اقدام خواهد شد. همه تلاش و برنامه ریزی های تدوین شده به گونه ای است که هدف جهش تولید مسکن است و امید داریم همه سازمان های ذی ربط نیز در این جهت همکاری های لازم را به کار بندند تا دولت را به هدف اینکه مردم را به آرزوی خانه دار شدن برساند کمک نمایند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)