بازار مسکن در سراشیبـی رکود

بازار مسکن در سراشیبـی رکود
بازار مسکن در سراشیبـی رکود

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، بازار مسکن تهران در مسیر افزایش سهم فروش واحدهای قدیمی‌ساز قرار دارد و این امر در حالی است که افزایش زود هنگام ، رقم قیمت پیشنهادی از سوی برخی فروشندگان در بازار مسکن بروز پیدا کرده است.  در آبان ماه سال 96  افزایش ۱۸.۵ درصدی معاملات مسکن پایتخت در حالی رقم خورده که ، بخش چشم گیری از این رشد مربوط به حرکت بازار مسکن به سمت واحدهای قدیمی‌ ساز برای غلبه بر 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، بازار مسکن تهران در مسیر افزایش سهم فروش واحدهای قدیمی‌ساز قرار دارد و این امر در حالی است که افزایش زود هنگام ، رقم قیمت پیشنهادی از سوی برخی فروشندگان در بازار مسکن بروز پیدا کرده است.
در آبان ماه سال 96  افزایش ۱۸.۵ درصدی معاملات مسکن پایتخت در حالی رقم خورده که ، بخش چشم گیری از این رشد مربوط به حرکت بازار مسکن به سمت واحدهای قدیمی‌ ساز برای غلبه بر ترقی قیمت‌ها بوده است. بنابراین اگر فروشندگان اقدام به دستکاری روند طبیعی بازار کنند ،  آینده بازار مسکن در سراشیبی رکود قرار می گیرد. با این وجود گزارش ها حاکی از آن است که ، عده ای از فروشندگان به دنبال دریافت نشانه‌های پیش‌رونق مسکن، رقم قیمت پیشنهادی خود را بالا برده‌اند که این موضوع می‌تواند تعادل این بازار را بر هم بزند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)