بازار مسکن قفل می‌شود

بازار مسکن قفل می‌شود
بازار مسکن قفل می‌شود

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز گذشته افزایش نامتوازن قیمت مسکن موجب بلاتکلیفی بسیاری از قشر جامعه شد. کارشناسان بخش مسکن در رابطه با روند صعودی قیمت های واحدهای مسکونی اظهار کردند: اگر در این اوضاع نامتعارف قیمت مسکن، بسیاری از متقاضیان مصرفی ملک معامله کنند می توان گفت که در این شرایط در بازار مسکن خطایی نبوده است چرا که برای خرید ملک دستورالعمل خاصی 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، طی چند روز گذشته افزایش نامتوازن قیمت مسکن موجب بلاتکلیفی بسیاری از قشر جامعه شد. کارشناسان بخش مسکن در رابطه با روند صعودی قیمت های واحدهای مسکونی اظهار کردند: اگر در این اوضاع نامتعارف قیمت مسکن، بسیاری از متقاضیان مصرفی ملک معامله کنند می توان گفت که در این شرایط در بازار مسکن خطایی نبوده است چرا که برای خرید ملک دستورالعمل خاصی وجود ندارد که بتوان براساس آن قیمت های معقولی  برای مسکن محاسبه کرد.


کارشناسان بخش مسکن بر این باورند  که طی چند ماه آینده معاملات مسکن در بازار متوقف خواهد شد، چرا که اوج گیری و تشدید قیمت های مسکن تحرکاتی در بازار مسکن ایجاد می کند و این شرایط موجب  می شود بخش مسکن با رکورد مواجه شود. این رکورد ناشی از قیمت های غیرمعقول مالکین ملک می باشد که هر مالکی بر اساس اشتیاق خود  قیمت واحد مسکونی را تعیین کرده است و به هیچ عنوان قیمت های اعلام شده با نظر کارشناس مسکن مطابقت ندارد. 


کارشناس بخش مسکن عباس شوکتی در مورد افزایش قیمت های بازار مسکن اظهار نمود: در شرایط فعلی که شاهد این وضع نامطلوب و رکورد تاریخی بازار مسکن بودیم تا زمانی که قیمت های نامتوازن مسکن با کاهش مواجه نشود، بازار مسکن متوقف خواهد بود.
همچنین کارشناسان بخش مسکن درمورد شکسته شدن قیمت های مسکن به متقاضیان مصرفی اعلام نمودند: برای سروسامان دادن به این اوضاع نامطلوب بازار مسکن بهتر است از خرید مسکن صرف نظر کنید چرا که با  توقف بازار مسکن روند صعودی قیمت های مسکن در سیر نزولی قرار خواهد گرفت.  چنانچه نوسانات بازار ارز و نرخ دلار و سکه سیر صعودی داشته باشد بار دیگر قیمت مسکن را تحت تاثیر قرار می دهد و از سوی دیگر اگر شاهد کاهش التهابات نرخ ارز در بازار باشیم ، قیمت مسکن نیز در مسیر نزولی پیش خواهد رفت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)