بررسی جزئیات وام ودیعه مسکن

بررسی جزئیات وام ودیعه مسکن
بررسی جزئیات وام ودیعه مسکن

آهن پرایس: معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اجاره نامه هایی که از مهر ماه 1399 تا پایان شهریور ماه 1400 منعقد شده است نی توانند وام ودیعه مسکن را دریافت نمایند.شایان ذکر است مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهرهای مختلف، متفاوت است. مبلغ وام ودیعه...

آهن پرایس: معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اجاره نامه هایی که از مهر ماه 1399 تا پایان شهریور ماه 1400 منعقد شده است نی توانند وام ودیعه مسکن را دریافت نمایند.

شایان ذکر است مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهرهای مختلف، متفاوت است. مبلغ وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون و سایر کلانشهرها ۴۰ میلیون و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.به عبارت دیگر باید این چنین بیان نمود که در شهرهای بالای یک میلیون جمعیت دارند مبلغ وام ۴۰ میلیون تومان است از جمله شهرهایی مانند مشهد، اصفهان، کرج ، شیراز ،تبریز ، قم، اهواز و کرمانشاه . اما در سایر شهرها مبلغ وام ودیعه مسکن ۲۵ میلیون تومان می باشد.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: این تسهیلات با سود ۱۳ درصد اعطا می گردد و مدت زمان باز پرداخت آن ۵ ساله است. با این اوصاف میزان اقساط وام ۲۵ میلیون تومانی در حدود ماهیانه ۴۶۰ هزار تومان خواهد بود و اقساط وام ودیعه مسکن ۴۰ میلیون تومانی حدود ۷۵۰ هزار تومان و اقساط وام ودیعه مسکن در شهر تهران حدود ماهانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : بررسی جزییات طرح ملی مسکن

لازم به ذکر است دریافت وام ودیعه مسکن سه شرط دارد. اولین شرط بدین شرح است که متقاضی باید سرپرست خانوار باشد و دومین شرط این چنین است که هیچ خانه ای به اسم شخص نباشد و سوم اینکه این وام ودیعه برای افرادی است که تاریخ عقد قرار داد اجاره نامه آنها از مهرماه 1399 تا شهریور ماه 1400 باشد. چنانچه این سه شرط را داشته باشند وام ایشان تایید خواهد شد و فرد می تواند به بانک مراجعه نماید.

جهت دریافت وام ودیعه مسکن لزومی ندارد متقاضی به اداره راه وشهرسازی مراجعه نماید. همانطور که قبلا نیز ذکر شد برای ثبت نام وام ودیعه مسکن بایستی به سامانه مربوط به آن مراجعه گردد. معاون اداره کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: سقف کلی اختصاص داده شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تا 10 هزار میلیارد تومان است که بعید است محدودیت خاصی برای ثبت نام گرفته شود یعنی هر فردی که واجد شرایط دریافت وام باشد و ثبت نام نماید می تواند وام را دریافت نماید. دوره بررسی اطلاعات متقاضیان دریافت وام حدودا 10 روز است و در صورتیکه تایید شود پس از آن می توانند به بانک مراجعه نمایند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)