بررسی حجم معاملات مسکن در پایتخت

بررسی حجم معاملات مسکن در پایتخت
بررسی حجم معاملات مسکن در پایتخت

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، طبق بررسی های صورت گرفته بر روی میزان معاملات مسکن در پایتخت شاهد رشد نسبی قیمت مسکن از 14 درصد در اذر ماه به 15 درصد در دی ماه بوده ایم. براساس این آمار، رشد قیمت مسکن نسب به ماه مشابه در سال 95 تقریبا صفر بوده است . از طرفی دیگر نرخ مسکن در آذرماه سال جاری 4 درصد بیشتر از آبان بوده است و دی ماه امسال 3 درصد افزایش به ماه آذر داشته است.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، طبق بررسی های صورت گرفته بر روی میزان معاملات مسکن در پایتخت شاهد رشد نسبی قیمت مسکن از 14 درصد در اذر ماه به 15 درصد در دی ماه بوده ایم. براساس این آمار، رشد قیمت مسکن نسب به ماه مشابه در سال 95 تقریبا صفر بوده است . از طرفی دیگر نرخ مسکن در آذرماه سال جاری 4 درصد بیشتر از آبان بوده است و دی ماه امسال 3 درصد افزایش به ماه آذر داشته است.با توجه به این موضوع به این مهم دست می یابیم که افزایش قیمت در دی ماه سال جاری تقریبا صفر بوده است و به زبان دیگر سرعت رشد قیمت در دی ماه کندتر شده است.

میزان حجم معاملات مسکن نیز در دی ماه کاهش یافت. در آذر ماه سال جاری شاهد افزایش 52 درصدی میزان معامله نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم، به این معنا که میزان معاملات مسکن در تهران طی آذر ماه رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است. اما این شرایط در دی ماه تکرار نشد و حجم معاملات در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تنها 13 درصد رشد داشته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)