بسته شدن پرونده مسکن مهر با اسکان متقاضیان

بسته شدن پرونده مسکن مهر با اسکان متقاضیان
بسته شدن پرونده مسکن مهر با اسکان متقاضیان

احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام و مجری اصلیمسکن مهر در دولت گفت: تنها در شرایطی پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد که تمام واحد ها را تحویل و خریداران در ان اسکان یابند.  احمد اصغری مهرآبادی در گفتگویی با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر عنوان کرد: با اینکه ساخت 90 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید 

احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام و مجری اصلی مسکن مهر در دولت گفت: تنها در شرایطی پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد که تمام واحد ها را تحویل و خریداران در ان اسکان یابند.

 احمد اصغری مهرآبادی در گفتگویی با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر عنوان کرد: با اینکه ساخت 90 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید اما تا متقاضیان اسکان نیابند و خدمات زیر بنایی و روبنایی برای این واحدها تکمیل نشود، این پرونده هنوز باز است و با اسکان متقاضیان و ارائه خدمات بسته می شود. در حال حاضر حدود یک میلیون و 870 هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است، و ازکل واحد های در حال ساخت که 2 میلیون و 200 هزار واحد بوده است، حدود یک میلیون و 965 هزار واحد آن هم تکمیل شده است.اکنون حدود 90 هزار واحد در کل کشور وجود دارد که مشکلی ندارند. این امار به استثنای 110 هزار واحدی که فاقد متقاضی است داده شده و پرونده واحد های فاقد متقاضی در مراجع قضایی در حال پیگیری می باشد. وی ادامه داد: به دلیل تاکیدات بسیار از سوی ریاست جمهوری مبنی بر اتمام هرچه سریعتر واحد ها، در حال حاضر وزارت راه و شهر سازی با جدیت در حال پیگیری برای اتمام این واحدها می باشد اما باز هم باید توجه داشته باشیم که اتمام این پروژه به معنی بسته شدن پرونده آن  نمی باشد زیرا برای ارائه خدمات به کمک تمامی دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش، وزارت نفت و نیرو و.. احتیاج خواهیم داشت. از طرفی دیگر از سازمان برنامه و بودجه خواهشمندیم تا هرچه سریعتر برای ساخت معابر عبور و مرور اقدامات لازم را انجام دهد .

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اهمیت تحویل و اسکان در حوزه مسکن‌مهر گفت: اکنون کار ساخت نزدیک به ۳۰۰ هزار واحد مسکن‌مهر در کشور به پایان رسیده ولی به دلیل فراهم نبودن خدمات زیربنایی امکان اسکان در آنها فراهم نیست.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)