بنگاه ها تعیین کننده رکود و رونق بازار مسکن

بنگاه ها تعیین کننده رکود و رونق بازار مسکن
بنگاه ها تعیین کننده رکود و رونق بازار مسکن

یکی از کارشناسان مسکن گفت: وقتی یک مجموعه دولتی در کار و مدیریت خود ضعیف عمل کند باعث می شود تا تعیین قیمت مسکن به دست بخش های خصوصی بیوفتد. دقیقا همانند شرایطی که در حال حاضر در بازار وجود دارد و بنگاه ها و آژانس های مسکن،تعیین کننده رکود و رونق بازار مسکن هستند. حسین وکیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه افزایش فعالیت های ساخت و ساز و ....

یکی از کارشناسان مسکن گفت: وقتی یک مجموعه دولتی در کار و مدیریت خود ضعیف عمل کند باعث می شود تا تعیین قیمت مسکن به دست بخش های خصوصی بیوفتد. دقیقا همانند شرایطی که در حال حاضر در بازار وجود دارد و بنگاه ها و آژانس های مسکن،تعیین کننده رکود و رونق بازار مسکن هستند.

حسین وکیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه افزایش فعالیت های ساخت و ساز و رونق بازار مسکن هم تراز با افزایش قیمت بوده است، فعالان در بخش مسکن از جمله انبوه سازان و بخش خصوصی در طی چند سال گذشته ساخت وساز را گسترش داده و با ایجاد رکود در بازار‌های اقتصادی این امر به بخش مسکن نیزمنتقل شد.

حسین وکیلی با اشاره به اینکه حوزه مسکن بدترین مدیریت و فقدان بهره وری را داراست، افزود:در این شرایط نباید فعالیت های مسکن متمرکز به انتظارات تورمی باشد و شرکت های خصوصی باید در یک شرایط سالم به فعالیت بپردازند.
وکیلی با اشاره به تعیین نرخ مسکن عنوان کرد: در شرایط حال یک سری سرمایه‌دار و صاحبان منابع مالی وجود دارند که با امکانات موجود به تعیین قیمت مسکن در بازار می کنند.

این کارشناس مسکن با اشاره به اینکه بنگاه‌ها و آژانس‌های مسکن، تعیین کننده رکود ورونق بازار مسکن هستند، افزود: وقتی یک مجموعه دولتی در کار و مدیریت خود ضعیف عمل کند باعث می شود تا تعیین قیمت مسکن به دست بخش های خصوصی بیوفتد.

 

 

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام  اهن پرایس ما عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)