بهبود نسبی بازار مسکن ماندگار است ؟

بهبود نسبی بازار مسکن ماندگار است ؟
بهبود نسبی بازار مسکن ماندگار است ؟

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ طی چند ماه گذشته تعداد معاملات 12 درصد نسبت به ماه های مشابه سال قبل افزایش داشته است و گزارشات اخبار بازار مسکن حاکی از آن است که با توجه به افزایش حجم تقاضای مسکن در بازار ، قیمت های معاملاتی هم از رشد نسبی برخوردار بوده است. در رابطه با این موضوع ، حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد : مسکن نقش بسیار پررنگ و با اهمتی

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ طی چند ماه گذشته تعداد معاملات 12 درصد نسبت به ماه های مشابه سال قبل افزایش داشته است و گزارشات اخبار بازار مسکن حاکی از آن است که با توجه به افزایش حجم تقاضای مسکن در بازار ، قیمت های معاملاتی هم از رشد نسبی برخوردار بوده است.
در رابطه با این موضوع ، حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد : مسکن نقش بسیار پررنگ و با اهمتی در زندگی ایفا می کند بنابراین کارکرد خانه تنها به سرپناه بودن خلاصه نمی شود بلکه پایه ای استوار برای حفظ آسیب های جسمی و روحی به شمار می رود. متأسفانه در چند سال اخیر به دلیل شرایط مختلف اقتصادی ، مسکن با رکودی بی سابقه رو به رو شد اما اکنون آمارها بهبود نسبی روند مسکن را نشان می دهد.
وی در ادامه افزود : قیمت یک متر مربع آپارتمان در تهران نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد قیمت داشته است ؛ از این سو امیدوارم تلاطم بازارهای موازی همچون ارز و طلا به گونه ای رقم نخورد که حرکت منطقی و رشد آرام بازار مسکن تحت تأثیر قرار گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)