بی تفاوتی دولت درمقابل پیشنهادکاهش اقساط وام مسکن

بی تفاوتی دولت درمقابل پیشنهادکاهش اقساط وام مسکن
بی تفاوتی دولت درمقابل پیشنهادکاهش اقساط وام مسکن

در شرایطی که بانک مرکزی و دولت در جریان اوضاع بازار مسکن هستند، اما در برابر پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر کاهش اقساط وام 80 میلیونی از خود بی تفاوتی معناداری نشان داده اند. آخوندی،وزیر راه و شهر سازی چند روز مانده به جلسه رای اعتماد وزرا در مجلس پیشنهادکاهش اقساط وام مسکن را اعلام کرد و افزود: با افزایش مدت

در شرایطی که بانک مرکزی و دولت در جریان اوضاع بازار مسکن هستند، اما در برابر پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر کاهش اقساط وام 80 میلیونی از خود بی تفاوتی معناداری نشان داده اند.

آخوندی،وزیر راه و شهر سازی چند روز مانده به جلسه رای اعتماد وزرا در مجلس پیشنهاد کاهش اقساط وام مسکن را اعلام کرد و افزود: با افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات، مبالغ هر قسط کاهش می یابد که شرایطدر یافت آن برای شهروندان آسان تر می گردد.

با اعلام این پیشنهاد، بسیاری از خانه اولی ها و متقاضیان مسکن ابراز رضایت کردند و نتیجه این اقدام را بالا رفتن قدرت خرید و فروش دانسته اند اما هنوز از سوی دولت و بانک مرکزی هیچ عکس العملی نشان داده نشده و با بی تفاوتی هیچ اقدامی انجام نداده اند.

یک مقام آگاه در وزارت راه در اینباره  گفت: پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، در ابتدا باید در کمیسیون اعتباری بانک مرکزی بررسی شده و به شورای پول و اعتبار روانه شود. در انجا پس از تصویب نهایی به بانک مسکن اعلام گشته و از سوی آن ها اجرا گردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)