بی مهری به مسکن مهر

بی مهری به مسکن مهر
بی مهری به مسکن مهر

به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار مسکن، سیاست ایجاد شهر های جدید بعد از سه دهه مطالعه و تلاش هم چنان دارای نواقض جدی می باشد این در حالی است که در پایان دی ماه سال جاری جمعیت ساکن در این شهر ها به 910 هزار نفر رسیده است، شهرهایی ...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، سیاست ایجاد شهر های جدید بعد از سه دهه مطالعه و تلاش هم چنان دارای نواقض جدی می باشد این در حالی است که در پایان دی ماه سال جاری جمعیت ساکن در این شهر ها به 910 هزار نفر رسیده است، شهرهایی که هنوز از نظر امکانات زیرساخت و حمل و نقل با مشکلات عدیده ای مواجه اند.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و عدم هماهنگی میان دخال و خرج مردم مهاجرت از کلان شهرها به این مناطق افزایش یافته است که این امر همت بالای مدیران را در جهت تکمیل رفاه افراد ساکن در این پروژه ها را می طلبد و تنها ایجاد ساختمان و واحد های مسکونی بدون توجه به نیازهای اصلی و اولیه سکونت در یک مکان نمی تواند کارنامه درخشانی از مدیریت مدیران مسئول ارائه دهد.

در کشوری که اهداف اصلی نظام آن، گسترش و تعمیق عدالت در همه عرصه‌ها و تأمین نیازهای اساسی مردم بخصوص مسکن می باشد، ضرورت ایجاد شهرهای جدید را می توان به عنوان یکی از راهبردهای اساسی توسعه شهری در آن عنوان داشت.

طبق برآورد های اعلام شده بیشترین جمعیت در شهر های جدید به ترتیب در پرند، اندیشه، فولادشهر و صدرا ساکن شده‌اند و در آینده نزدیک هفت شهر بزرگ مقیاس با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر خواهیم نیز به لیست این شهرها افزوده می گردد. رسیدن جمعیت به حدود ١٠٠هزار نفر بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی را مواجه با صرفه‌های حاصل از مقیاس می‌کند که امیدواریم با فعال کردن ظرفیت بخش خصوصی تحولی جدی در عرضه خدمات عمومی در شهرهای جدید را شاهد باشیم چرا که شهرهای جدید برای اسکان بخش قابل توجهی از جمعیت مناطق کلان‌شهری برنامه‌ریزی شده است ولی هم چنان با گذشت زمانی طولانی از احداث بخشی از آن ها  شاهد عقب‌ماندگی در خصوص تأمین خدمات زیرساختی و روبنایی نسبت به واحدهای مسکونی می باشیم، که برای رفع این مشکل دولت تمام ظرفیت و منابع داخلی شرکت عمران به کار گرفته ‌و بدین ترتیب از دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز انتظار می رود تا  به وظایف خود در قبال شهرهای جدید عمل کنند.

 شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین پیش بینی وضیعت بازار آهن، تحلیل بازار آهن و خرید آهن آلات به سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)