تاثیرات تسهیلات نوسازی بافت فرسوده بر رونـق مسکن

تاثیرات تسهیلات نوسازی بافت فرسوده بر رونـق مسکن
تاثیرات تسهیلات نوسازی بافت فرسوده بر رونـق مسکن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ تمرکز بر نوسازی بافت های فرسوده، ایجاد تحرک در بازار مسکن را در پی خواهد داشت؛ چرا که تاثیر مثبت رونق ساخت و ساز بر صنایع وابسته به مسکن را شاهد خواهیم بود. در صورت نوسازی بافت های فرسوده، به علت استقبال قشر متوسط جامعه از واحدهای نوساز در آن مناطق ، تقاضا و رونق معاملات مسکن  در این بخش 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ تمرکز بر نوسازی بافت های فرسوده، ایجاد تحرک در بازار مسکن را در پی خواهد داشت؛ چرا که تاثیر مثبت رونق ساخت و ساز بر صنایع وابسته به مسکن را شاهد خواهیم بود. در صورت نوسازی بافت های فرسوده، به علت استقبال قشر متوسط جامعه از واحدهای نوساز در آن مناطق ، تقاضا و رونق معاملات مسکن  در این بخش رشد صعودی خواهد داشت.

هر چند ، افزایش تسهیلات خرید مسکن را نمیتوان عاملی جهت رونق بازار دانست زیرا افزایش ۱۰ میلیون تومانی تسهیلات خرید مسکن نمی تواند سبب تحریک قابل ملاحظه تقاضای خرید مسکن شود ولی با توجه به محدودیت منابع نقدی بانک ها و تاثیر کمرنگ این افزایش بر رونق بازار مسکن ، به نظر می‌رسد اگر این منابع صرف نوسازی بافت های فرسوده شود ؛ احتمال خروج مسکن از رکود بیشترخواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)