تاریخ تکمیل فاز4مسکن پردیس مشخص شد

تاریخ تکمیل فاز4مسکن پردیس مشخص شد
تاریخ تکمیل فاز4مسکن پردیس مشخص شد

طبق گزارشات بدست آمده، تاریخ تکمیل و افتتاح فاز 5 مسکن مهر پردیس در هفته سوم و چهارم مرداد، فاز 8 پردیس در هفته دوم مرداد و تا پایان شهریور ماه، فاز 9 مکسن مهر پردیس در هفته دوم مرداد و همچنین فاز 11 هم در هفته اول تا 4 مرداد اعلام شده است. تا قبل از این، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسمی که برای افتتاحیه 650 ...

 

طبق گزارشات بدست آمده، تاریخ تکمیل و افتتاح فاز 5 مسکن مهر پردیس در هفته سوم و چهارم مرداد، فاز 8 پردیس در هفته دوم مرداد و تا پایان شهریور ماه، فاز 9 مکسن مهر پردیس در هفته دوم مرداد و همچنین فاز 11 هم در هفته اول تا 4 مرداد اعلام شده است.

تا قبل از این، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسمی که برای افتتاحیه 650 واحد مسکونی مسکن مهر مهران گرفته بودند، گفته بود: در 4 ماه گذشته، 4 مراسم افتتاح گرفته شد که در پی این مراسمات موفق شدیم تا حدود 5 هزار و 700 واحد را به متقاضیان تحویل دهیم. به نحوی دیگر، میتوان گفت که ما موفق شدیم در این مدت برای حدود 20 هزار نفر یک سرپناهی را ایجاد کنیم.

نریمان با اشاره به اینکه واحد های ذکر شده از نظر خدمات، ساخت و زیربنا هیچ مشکلی ندارند، افزود: با توجه به افتتاحیه های اخیر در فاز های مختلف مسکن مهر پردیس، موفقیت های ما در رفع مهم ترین مشکل پروژه های مسکن مهر، که احداث زیرساخت ها و روبنایی است، کاملا قابل مشاهده و تحسین برانگیز است. قطع به یقین این مشکلات از حقوق شهروندی ساکنین این منطقنه بوده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس شهرهای جدید خاطر نشان شد: مطمئنا این مراسم‌ها به صورت نمایشی نخواهد بود، همکاران ما در شرکت عمران بعد از انجام پروژه‌های بزرگ و مشکل در جهت ساخت دیوارهای حائل و نیز سایر خدمات زیربنایی و روبنایی این شرایط را برای تحویل واحدها فراهم کرده‌اند، برای نمونه، ساخت ۸ کیلومتر دیوار حائل تنها در محله مهران بخشی از این اقدامات محسوب می‌شود که مقداری برابر با نیمی از فاصله پردیس تا تهران خواهد بود.

نریمان در اخر با توجه به دیرشروع شدن کارهای اجرایی پروژه مسکن مهر پردیس گفت: با اعتماد جلب شده خوشبختانه کارهای مربوط به تعهدات و آورد متقاضیان در حال انجام است و فقط بخشی از مشکلات نرم‌افزاری باقی‌مانده است که سعی بر این داریم در صورت عدم رفع آن‌ها نیز مسائل را به نفع متقاضیان تمام کنیم.

 

 

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام  اهن پرایس ما عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)