تضمین ثبات قیمت مسکن در سال آینده

تضمین ثبات قیمت مسکن در سال آینده
تضمین ثبات قیمت مسکن در سال آینده

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن هم اکنون خالی از سفته بازان است ، تصریح کرد:  معاملات بازار مسکن در دو ماه گذشته با 50 درصد رشد رو به رو بوده است که این نشان دهنده ی ورود مصرف کنندگان واقعی به بخش مسکن است بنابراین جهش قیمت در سال آینده نخواهیم داشت. وی افزود : با وجود افزایش ملایمی

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن هم اکنون خالی از سفته بازان است ، تصریح کرد:  معاملات بازار مسکن در دو ماه گذشته با 50 درصد رشد رو به رو بوده است که این نشان دهنده ی ورود مصرف کنندگان واقعی به بخش مسکن است بنابراین جهش قیمت در سال آینده نخواهیم داشت.
وی افزود : با وجود افزایش ملایمی که در قیمت مسکن و تعداد مبایعه نامه ها داریم ، جای نگرانی وجود ندارد و تا سال آینده این فرآیند به نفع خریداران مصرفی بازار است؛ از این رو صحنه از وجود سفته بازان خالی است.
اخبار بازار مسکن حاکی از آن است که افزایش قیمت مسکن تا حدود نرخ تورم است . مظاهریان در این رابطه توضیح داد : اعلام اینکه با جهش قیمت مسکن رو به رو خواهیم شد ، تنها جوسازی کسانی است که می خواهند آپارتمان های خود را گران بفروشند. بازار عمومی فعلا برای قشر متوسط است و در حال حاضر سودآوری این بازار کمتر ازسپرده گذاری بانک هاست. خوشبختانه همه نشانه‌ها مثبت است که بازار مسکن به سمت رونق در حال حرکت است. لذا این اطمینان را می‌دهم که در ماه‌های آتی و سال آینده جهش‌های قیمتی شدید نخواهیم داشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)