تعیین نرخ اجاره بهاء در دست صاحب خانه ها

تعیین نرخ اجاره بهاء در دست صاحب خانه ها
تعیین نرخ اجاره بهاء در دست صاحب خانه ها

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس،گفت: وظیفه سازمان تعزیرات و وزارت راه شهر سازی است تا شرایط نرج اجاره هارا ساماندهی کند و نگذارد تا برخی از این شزایط بازار مسکن سوء استفاده کنند. مجید کیان پور با اشاره به افزایش اجاره بها، گفت: در هر سال با شروع فصل تابستان، فصل نقل و انتقالات، بازار اجاره مسکن داغ می شود. که این شرایط قشر متوسط و قشر کم در آمد جامعه را نگران ...

عضو هیئت رییس کمیسیون عمران مجلس،گفت: وظیفه سازمان تعزیرات و وزارت راه شهر سازی است تا شرایط نرج اجاره هارا ساماندهی کند و نگذارد تا برخی از این شزایط بازار مسکن سوء استفاده کنند.

مجید کیان پور با اشاره به افزایش اجاره بها، گفت: در هر سال با شروع فصل تابستان، فصل نقل و انتقالات، بازار اجاره مسکن داغ می شود. که این شرایط قشر متوسط و قشر کم در آمد جامعه را نگران می کند.

 نماینده  مردم درود و ازنا  در مجلس شورای  اسلامی  عنوان کرد: با توجه به اینکه بازار داغ نقل و انتقالات مسکن از خرداد شروع می شود و در شهریور ماه یک سیر نزولی را طی می کند، در این ماه های سال واحد های مسکونی به فراوانی یافت شده و انتظار ما این است تا نرخ اجاره بهاء کاهش یابد.

کیان پور افزود: سازمان تعزیرات کشوری باید قاطعانه وارد عمل شود و از گرانی نرخ اجاره ها جلوگیری کند. همچنین باید با کسانی که در شرایط فعلی بازار سوء استفاده می کنند برخورد قانونی شود.

 عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس با  اشاره به اینکه در شرایط فعلی اعیین نرخ اجاره بهاء در دست صاحب خانه هاست افزود: قیمت نجومی اجاره مسکن با  قدرت اقتصادی هموطنان مغایرت دارد.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)