تکلیف‌ تعاونی های مسکن‌ مهر

تکلیف‌ تعاونی های مسکن‌ مهر
تکلیف‌ تعاونی های مسکن‌ مهر

مدیرکل تعاون استان تهران گفت: تا اواخر سال 96 پرونده همه تعاونی‌های مسکن مهر بسته خواهد شد؛ همچنین ساخت و ساز های مربوط به مسکن مهر در بیشتر شهرستان ها به پایان رسیده است. همچنین لازم به ذکر است که در طول یک سال گذشته، حدود 11 درصد حوادث ناشی از کار، کاهش پیدا کرده بود. وی، با اشاره به رشد تعداد تشک ل‌های کارگری و کارفرمایی در دولت یازدهم اظهارکرد: از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۵

مدیرکل تعاون استان تهران گفت: تا اواخر سال 96 پرونده همه تعاونی‌های مسکن مهر بسته خواهد شد؛ همچنین ساخت و ساز های مربوط به مسکن مهر در بیشتر شهرستان ها به پایان رسیده است. همچنین لازم به ذکر است که در طول یک سال گذشته، حدود 11 درصد حوادث ناشی از کار، کاهش پیدا کرده بود. وی، با اشاره به رشد تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در دولت یازدهم اظهارکرد: از سال ۱۳۹۲ تا پایان سال ۱۳۹۵ با افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مواجه بودیم به نحوی که در بحث انجمن‌های صنفی نزدیک صد درصد رشد، شوراهای اسلامی کار ۲۸ درصد رشد و تشکل‌های کارفرمایی ۱۲ درصد رشد داشتیم.

تمام این عوامل نشان دهنده ی توجه ویژه ای است که دولت تدبیر و امید در این مدت 4 سال داشته است. توجهی که در 10 سال گذشته کاملا بی سابقه بوده است. همچنین شاهد افزایش تشکل ‌های کارگری و کارفرمایی و زمینه حضور این تشکل ‌ها در مراجع تصمیم ‌گیری بوده ایم.

شاکرمی با تاکید بر تعیین تکلیف همه تعاونی‌ های مسکن مهر تا قبل از پایان سال ۱۳۹۶، گفت: در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر در برخی شهرستانها به اتمام رسیده و امیدواریم تا قبل از پایان امسال پرونده همه تعاونی‌ های مسکن مهر بسته شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)