ثبات قیمت مسکن با افزایش نرخ فولاد

ثبات قیمت مسکن با افزایش نرخ فولاد
ثبات قیمت مسکن با افزایش نرخ فولاد

​مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن گفت: با وجود افزایش نرخ فولاد در 10 روز گذشته، نرخ مسکن بالا نخواهد رفت زیرا در بخش مسکن رکود وجود دارد. فاضل همامی با اشاره به سهم بخش تعاون افزود: میزان سهم بخش تعاون باید از 7 درصد به 25 درصد افزایش یابد. همچنین اجرای طرح تحول هم با این اطلاعات موجود، مقدار زیادی پیش رفته است. بخش تعاون دارای اهداف ...

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن گفت: با وجود افزایش نرخ فولاد در 10 روز گذشته، نرخ مسکن بالا نخواهد رفت زیرا در بخش مسکن رکود وجود دارد.

فاضل همامی با اشاره به سهم بخش تعاون افزود: میزان سهم بخش تعاون باید از 7 درصد به 25 درصد افزایش یابد. همچنین اجرای طرح تحول هم با این اطلاعات موجود، مقدار زیادی پیش رفته است. بخش تعاون دارای اهداف 7 گانه است و و یکی از این هدف ها ایجاد تعاملات شبکه های تعاونی ها می باشد. وی عنوان کرد: وجود تعاونی ها در سراسر کشور باعث شده تا 300 هزار موقعیت شغلی ایجاد شود و ارتباط بین آن ها برای رفع نیازها باعث می شود این بخش توسعه بیشتری پیدا کرده و نتیجه آن اشتغال زایی بیشتر می باشد.

فاضل همامی با اشاره به بازار مسکن و افزایش نرخ فولاد افزود: طی 10 روز گذشته، نرخ فولاد از 1650 به 2800 تومان رسید اما به دلیل رکود در بازار مسکن، افزایش قیمت در این بازار ممکن نیست. اگرچه ایجاد نمایشگاه های صنعت و ساختمان موجب شده تا بین بخش های مختلف ساختمان ارتباط عمیق تری ایجاد شود.

همامی در آخر عنوان کرد: تنها در شرایطی نرخ مسکن افزایش می یابد که در این حوزه شاهد جهش باشیم.

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)