خانه های مناسب خرید برای متقاضیان

خانه های مناسب خرید برای متقاضیان
خانه های مناسب خرید برای متقاضیان

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، با توجه به نوسانات بوجود آمده در بازار مسکن، مشاوران املاک و متخصصان در بخش خرید و فروش مسکن به متقاضیان خرید مسکن توصیه می کنند برای پیدا کردن فایل مورد نظرشان عجله نکرده و به دلیل هیجان وارد شده در بازار نیاز است برای پیدا کردن فایل های مناسب جست و جو های خود را گسترده تر کنند. بر اساس گفته کارشناسان در حال حاضر بعضی از فروشندگان و 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، با توجه به نوسانات بوجود آمده در بازار مسکن، مشاوران املاک و متخصصان در بخش خرید و فروش مسکن به متقاضیان خرید مسکن توصیه می کنند برای پیدا کردن فایل مورد نظرشان عجله نکرده و به دلیل هیجان وارد شده در بازار نیاز است برای پیدا کردن فایل های مناسب جست و جو های خود را گسترده تر کنند.

بر اساس گفته کارشناسان در حال حاضر بعضی از فروشندگان و سازدگان مسکن بدلیل نوسانات ایجاد شده در دیگر بازارهای سرمایه گذاری از جمله بازار ارز و بازار آهن، و تاثیر ان ها بر بازار مسکن، تمایل به افزایش قیمت پیشنهادی خود دارند. اما بهتر است متقاضیان خرید مسکن خصوصا آن خانه اولی هایی که از تسهیلات خرید مسکن استفاده می کنند برای پیدا کردن واحد مورد نظرشان قدری بیشتر جستجو کنند تا از این افزایش قیمت های نا متعارف در امان باشند. اما در عین حال با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی سال جاری و ورود به سال جدید بهتر است هرچه سریع تر اقدام به خرید کنند. چرا که بررسی های صورت گرفته در بخش خرید و فروش نشان دهنده این است که در شرایط فعلی  بخش اعظمی از فایل‌های نوساز در بازار مسکن بسیار گران‌تر از قیمت میانگین منطقه پیشنهاد شده‌اند. اما در این بین خانه های 5 تا 10 سال و همچنین واحدهای کمتر از 20 سال که امکان خرید ان ها با تسهیلات بانکی میسر است، قیمت های متناسب تری دارند.

با توجه به شرایط بوجود آمده در بازار مسکن بهتر است متقاضیان خرید مسکن تا پایان سال جاری اقدام به خرید کنند و در خرید خود نهایت توجه را داشته باشند تا مبادا در تله برخی از فروشندگان گران فروش قرار گیرند و واحد هایی گران تر از ارزش آن ها را خریداری کنند. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)