دستور وام مسکن صادر نشده

دستور وام مسکن صادر نشده
دستور وام  مسکن صادر نشده

مدیر روابط عمومی بانک مسکن ابتدا اعلام کرد که هم اکنون منتظر صادر شدن دستور بانک مرکزی جهت پرداخت وام ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن هستیم، سپس ادامه داد: در حال حاضر تا سقف ۱۱۰ میلیون تومان در شعب بانک مسکن از محل اوراق وام پرداخت می شود. مسعود ایزدی در این باره اظهار کرد: در ارتباط با وام 120 میلیون تومانی مسکن که در چند ماه گذشته توسط شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده بود،منتظر ابلاغ دستوراز بانک ...

مدیر روابط عمومی بانک مسکن اخیرا طی یک نشست خبری اعلام کرد: هم اکنون منتظر صادر شدن دستور بانک مرکزی جهت پرداخت وام ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن هستیم، سپس ادامه داد: در حال حاضر تا سقف ۱۱۰ میلیون تومان در شعب بانک مسکن از محل اوراق وام پرداخت می شود. مسعود ایزدی در این باره اظهار کرد: در ارتباط با وام 120 میلیون تومانی مسکن که در چند ماه گذشته توسط شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده بود،منتظر ابلاغ دستوراز بانک مرکزی برای پرداخت هستیم.

وی بیان کرد: باید دو نکته مهم را برای دریافت کنندگان وام متذکر شوم؛ نخست آنکه: متقاضیان وام می توانند ابتدا اوراق حق تقدم را خریداری کنند و در مدت یک هفته نسبت به دریافت این وام اقدام کنند. دوم آنکه بانک مسکن آمادگی لازم را جهت پرداخت تسهیلات جدید خرید مسکن را دارد.

بر این اساس سقف تسهیلات بدون سپرده جعاله مسکن به 200 میلیون ریال برای یک پلاک ثبتی توسط بانک‌های تجاری و بانک مسکن افزایش یافت، ضمن آن که با اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده به زوجین توسط بانک‌های تجاری و بانک مسکن، مشروط به رعایت تعادل منابع و مصارف بانک موافقت شد.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)