راه حل ساخت مسکن استیجاری برای تعدیل قیمت ها

راه حل ساخت مسکن استیجاری برای تعدیل قیمت ها
راه حل ساخت مسکن استیجاری برای تعدیل قیمت ها

عضو کمیسیون برنامه، مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت مسکن استیجاری برای تعدیل قیمت ها و اجاره دادن آن به خانوار ها به شرط تملک، باید مورد توجه زیادی قرار بگیرد. محسن بیگلری گفت: در چند سال گذشته قیمت اجاره بها یک روند رو به بالایی داشته است، این در حالی است که قیمت مسکن افزایش چندانی را نداشته است. علاوه بر تهران...

عضو کمیسیون برنامه، مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت مسکن استیجاری برای تعدیل قیمت ها و اجاره دادن آن به خانوار ها به شرط تملک، باید مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

محسن بیگلری گفت: در چند سال گذشته قیمت اجاره بها یک روند رو به بالایی داشته است، این در حالی است که قیمت مسکن افزایش چندانی را نداشته است. علاوه بر تهران، در بقیه شهرها هم نرخ اجاره نسبت به میانگین درآمد مردم بالا می باشد. با وجود این شرایط، باید تدابیر خاصی برای کنترل نرخ اجاره بها اخذ شود.

بیگلری ادامه داد: با وجود وام خرید مسکن، امکان استفاده از آن وجود ندارد زیرا نرخ سود آن و اقساط آنن بالاست و عموم مردم توانایی دریافت آن را ندارند.

عضو کمیسیون برنامه مجلس ادامه داد: موضوع مسکن اجتماعی چهارسالی است که مطرح شده اما هنوز اجرایی نشده است. وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت مسکن اجتماعی ادامه داد: ساخت مسکن استیجاری برای تعدیل قیمت ها و اجاره دادن آن به خانوار ها به شرط تملک، باید مورد توجه زیادی قرار بگیرد. بیگلری افزود:با توجه به ازدیاد جمعیت جوان در کشور باید میزان عرضه و تقاضا در بازار مسکن متعادل باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)