رتبه نخست ایران در تولیدآهن اسفنجی

رتبه نخست ایران در تولیدآهن اسفنجی
رتبه نخست ایران در تولیدآهن اسفنجی

طبق گزارشات ارسال شده از سوی اتحادیه فولاد جهان، ایران در ژانویه سال ۲۰۱۷ از بزرگ ترین تولید کنندگان آهن اسفنجی در جهان بوده است. همچنین دومین و سومین تولید کنندگان بزرگ آهنگ اسفنجی در ماه ژانویه هند و مکزیک بوده اند. بر اساس تحقیقات و گزارش اسالی از اسکرپ مانستر، اطلاعاتی که در اوایل تحقیق از طرف اتحادیه فولاد جهان گزارش شده بود بیانگر آن است که به میزان 0.68 درصد تولید سنگ آهن جهان در ماه ژانویه ...

طبق گزارشات ارسال شده از سوی اتحادیه فولاد جهان، ایران در ژانویه سال ۲۰۱۷ از بزرگ ترین تولید کنندگان آهن اسفنجی در جهان بوده است. همچنین دومین و سومین تولید کنندگان بزرگ آهنگ اسفنجی در ماه ژانویه هند و مکزیک بوده اند. بر اساس تحقیقات و گزارش اسالی از اسکرپ مانستر، اطلاعاتی که در اوایل تحقیق از طرف اتحادیه فولاد جهان گزارش شده بود بیانگر آن است که به میزان 0.68 درصد تولید سنگ آهن دی آر آی (آهن اسفنجی) جهان در ماه ژانویه سال جاری نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است .

.تولید سنگ آهن دی آر آی در ماه ژانویه 2017 به 4.705 میلیون تن رسیده که 0.68 درصد کمتر از 4.737 میلیون تن تولید شده در دسامبر 2016 بوده است.

 ایران در ماه ژانویه امسال 1.325 میلیون تن آهن اسفنجی تولید کرده است. که این حجم از تولید در مقایسه با ماه گذشته افزایش اندکی داشته است. ایران همچنین 1.323 میلیون تن آهن اسفنجی در ماه دسامبر تولید کرد. در ماه ژانویه 1.251 میلیون تن آهن اسفنجی ، هند تولید کرد که تغییر محسوسی را نسبت به ماه قبل نشان نمی دهد. مکزیک هم در ماه ژانویه 415 میلیون تن آهن اسفنجی تولید داشته که در مقایسه به دسامبر 2016 تغییری نداشته است.

برای ورود به کانال ما در تلگرام کلیک کنید ! 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)