رشد 50 درصدی معاملات مسکن

رشد 50 درصدی معاملات مسکن
رشد 50 درصدی معاملات مسکن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ طبق آمارها در آذر ماه امسال بازار مسکن با رشد 50 درصدی معاملات رو به رو بوده است. معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی در رابطه با بازار مسکن بیان کرد : « قیمت مسکن در ماه های باقی  مانده از سال جاری افزایش نخواهد یافت ؛ ضمن اینکه شرایط تسهیلات صندوق مسکن یکم نیز در این مدت بهبود می یابد.» وی در ادامه افزود : از سال های 84 تا 92 شاهد 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ طبق آمارها در آذر ماه امسال بازار مسکن با رشد 50 درصدی معاملات رو به رو بوده است. معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی در رابطه با بازار مسکن بیان کرد : « قیمت مسکن در ماه های باقی  مانده از سال جاری افزایش نخواهد یافت ؛ ضمن اینکه شرایط تسهیلات صندوق مسکن یکم نیز در این مدت بهبود می یابد.»
وی در ادامه افزود : از سال های 84 تا 92 شاهد 6 برابر شدن قیمت مسکن بوده ایم اما از آن به بعد تنها 2 درصد رشد در قیمت زمین را شاهد بوده ایم. بنابراین ثبات قیمت چشمگیری در بخش مسکن حکم فرما بوده است. آمار معاملات ماه های ابتدایی امسال نشان می دهد که تعداد مبایعه نامه های امضا شده  در شهر تهران در آذر ماه امسال با رشد 50 درصدی روبه رو بوده است. 
مظاهریان در بیان افزایش قیمت مسکن بیان کرد : « در نیمه ی نخست سال آینده ، افزایش قیمت مسکن در حد تورم را انتظار داریم.»
همانطور که مشاهده میشود نوسان قیمت در بازار آهن آلات جلوی روند صعودی قیمت بازار مسکن را گرفت ؛ به طوری که این بخش در انتظار ثبات قیمت مصالح ساختمانی است تا مشخص شود که از رکود خارج شده یا اینکه دوباره به دوره ی رکود باز می گردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)