رشد عـرضه و تقـاضـا در بازار مسکن

رشد عـرضه و تقـاضـا در بازار مسکن
رشد عـرضه و تقـاضـا در بازار مسکن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ معاملات مسکن با رشد 2/3 درصدی در حوزه عرضه و تقاضا رو به رو شده است. عشایری سرپرست شرکت عمران ، در رابطه با این موضوع گفت : میزان معاملات ثبت شده مسکن در حوزه عرضه و تقاضا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. این نشانگر بهبود وضعیت بازار مسکن است. البته عواملی هم در این رشد ، مانند

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ معاملات مسکن با رشد 3/2 درصدی در حوزه عرضه و تقاضا رو به رو شده است. عشایری سرپرست شرکت عمران ، در رابطه با این موضوع گفت : میزان معاملات ثبت شده مسکن در حوزه عرضه و تقاضا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. این نشانگر بهبود وضعیت بازار مسکن است. البته عواملی هم در این رشد ، مانند تسهیلات جدید تأثیرگذار بوده است.
وی در رابطه با این رشد بیان کرد : مدت زمان بازپرداخت تسهیلات خرید مسکن نقش موثری در بهبود این بازار دارد، اما این طرح همچنان در شورای پول و اعتبار در رفت و آمد است و ما در بخش بافت‌های فرسوده منتظر اعلام آن هستیم. در زمان رکود بازار مسکن با رکود در سطح دیگر بازارها نیز رو به رو بوده ایم اما امید است با بهبود روند رشد خرید و فروش مسکن ، رونق به بخش اقتصادی کشور بازگردد. با رشد عرضه و تقاضا در بخش مسکن این انتظار وجود دارد که بازار مسکن با رشد روز افزون روبه رو باشد ولی باید در نظر گرفت که افزایش قیمت آهن آلات میتواند این روند را دوباره به سمت رکود بکشاند بنابراین پیش بینی دقیقی نمیتوان در این رابطه داشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)