روزهای خوش بازار مسکن

اخبار بازار مسکن
روزهای خوش بازار مسکن

بستاریان کارشناس اقتصاد مسکن،اخیرا اعلام کرده : قسمتی از منابع مالی کشور که بلوکه شده بود ، در این سال‌های تحریم به چرخه ی اقتصاد برگشته و آن دسته از مانع هایی که از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری مهم جلوگیریر کرده بود برداشته شده است. لذا با درنظر گرفتن این که این اقدامات مطلوب که کمک برزگی به اقتصاد کلان کشور می کند ، می شود این‌طور پیش‌بینی کرد که برجام قسمت مطلوبش را به بازار مسکن در سال ۹۶ نشان بدهد و نتیجه ی ...

بستاریان کارشناس اقتصاد مسکن،اخیرا اعلام کرده : قسمتی از منابع مالی کشور که بلوکه شده بود ، در این سال‌های تحریم به چرخه ی اقتصاد برگشته و آن دسته از مانع هایی که از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری مهم جلوگیریر کرده بود برداشته شده است. لذا با درنظر گرفتن این که این اقدامات مطلوب که کمک برزگی به اقتصاد کلان کشور می کند ، می شود این‌طور پیش‌بینی کرد که برجام قسمت مطلوبش را به بازار مسکن در سال ۹۶ نشان بدهد و نتیجه ی این اقدام مثبت لغو تحریم‌ها در سال 96 در بخش ساختمان جلوه کند. لازم به ذکر است که این سیر تحولات و آغاز تحریک و تحرک بازار مسکن و رونق در معاملات در اواخر نیمه ی اول سال 96 قابل مشاهده خواهد بود.

او ادامه داد: در چهار بخش از مسکن میتوان رونق بازار مسکن خواهد بود. رونق در بازار مسکن انواع مختلفی دارد و یقینا اگر در سال ۹۶ رونقی در مسکن دیده شود، این رونق در همین چهار بخش مختلف قابل رویت است. اول : تحرک در بازار مسکن با افزایش تعداد معاملات، دوم : افزایش قیمت، سوم : افزایش تولید و چهارم : افزایش سرمایه‌گذاری. در هر کدام از این موارد ذکر شده اگر تحرکی ایجاد شود منجر به خروج از رکود و رونق بازار مسکن و خواهد شد.

ستاریان گفت: بنابراین تمام نتایج برجام باید در اقتصاد کشور ظاهر شود تا بتوان به رونق بازار مسکن امیدوار بود. نشانه‌هایی که در سال ۹۵ در بازار مسکن شاهد آن بودیم و برخی آن را تعبیر به خروج از رکود کردند، تنها آثاری نشات‌گرفته از جنبه روانی برجام بود. برجامی که امید است با حصول بیشتر نتایج آن، شاهد خروج بخش مسکن از رکود در چهار بخش قیمت، معاملات، تولید و سرمایه‌گذاری باشیم.

 

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)