روند کندپرداخت تسهیلات مسکن روستایی

روند کندپرداخت تسهیلات مسکن روستایی
روند کندپرداخت تسهیلات مسکن روستایی

معاونت مسکن روستایی گفت: با توجه به تامین نشدن منابع مالی بانک ها و نبود بودجه برای پرداخت تسهیلات، بانک ها همکاری لازم را جهت پرداخت تسهیلات مسکن روستایی انجام نمی دهند. عزیزاله مهدیان عنوان کرد: در تمام کشور برای سالهای 95و96 تسهیلات مسکن به مبلغ 18 و 20 میلیون تومان در حال پرداخت است و سعی می کنیم این روند را افزایش دهیم.در شرایط فعلی این روند بخاطر نداشتن ...

معاونت مسکن روستایی گفت: با توجه به تامین نشدن منابع مالی بانک ها و نبود بودجه برای پرداخت تسهیلات، بانک ها همکاری لازم را جهت پرداخت تسهیلات مسکن روستایی انجام نمی دهند.

عزیزاله مهدیان عنوان کرد: در تمام کشور برای سالهای 95و96 تسهیلات مسکن به مبلغ 18 و 20 میلیون تومان در حال پرداخت است و سعی می کنیم این روند را افزایش دهیم. در شرایط فعلی این روند بخاطر نداشتن بودجه مالی بانک ها کند پیش می رود.

وی افزود: باتوجه به اینکه باید مانند سالهای گذشته بتوانیم سالانه 200 هزار تسهیلات مسکن روستایی بپردازیم، از سال 95 تا کنون ما فقط با 27 هزار واحد روستایی قرارداد بسته ایم که این آمار بسیار پایین تر از تعداد در نظر گرفته شده می باشد.

مهدیان تصریح کرد: در بعضی از روستاهای کشور فقط 40 درصد از مقدار تعیین شده تسهیلات پرداخت شده است، این در شرایطی است که در بعضی از روستاهای دیگر این آمار به زیر 10 درصد رسیده و همین موضوع مشکلاتی را برای روستاییان بوجود آورده است.

مهدیان در پایان افزود: در بین بانک ها، تنها بانک مسکن است که تسهیلات را کامل پرداخت کرده است، و بقیه بانک ها همکاری لازم را انجام نداده اند.

 

 

 

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام  اهن پرایس ما عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)