رونـق بازار مسکن در هاله ای از ابهام

رونـق بازار مسکن در هاله ای از ابهام
رونـق بازار مسکن در هاله ای از ابهام

گزارش مرکز آمار و بانک مرکزی بیانگر ورود مسکن به دوره جدیدی از رونق است ؛روندی که اگرچه کارشناسان آن را رونق کامل نمی دانند ، اما می تواند پیش درآمدی برای رونق باشد. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ از زمان انفجارهای قیمتی مسکن زمان زیادی نمی گذرد. موج افزایش قیمت ها ، بازار سوداگری مسکن را هم قدرتمند کرد. آنچنان که به قول عامه مردم «بساز و بفروش ها» یک شبه راه راه صدساله را طی کردند.

 گزارش مرکز آمار و بانک مرکزی بیانگر ورود مسکن به دوره جدیدی از رونق است ؛روندی که اگرچه کارشناسان آن را رونق کامل نمی دانند ، اما می تواند پیش درآمدی برای رونق باشد. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ از زمان انفجارهای قیمتی مسکن زمان زیادی نمی گذرد. موج افزایش قیمت ها ، بازار سوداگری مسکن را هم قدرتمند کرد. آنچنان که به قول عامه مردم «بساز و بفروش ها» یک شبه راه صدساله را طی کردند. در این وضعیت بازار خانه هایی که به تولید انبوه رسیدند ، غالبا بدون نظارت بودند.
محمدرضا انصاری نایب رییس هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی در این رابطه می گوید:« بازار مسکن به عنوان یک کالا در اقتصاد کشور ما نقش بازی می کرد و مردم در نبود تولید سراغ مسکن برای سرمایه گذاری رفتند. لذا عملا مسکن به یک کالا تبدیل شد ، از این سو قیمت مسکن به شکل هجومی بالا رفت.»

گزارشات حاکی از آن است که رونق نسبـی تا پایان سال 97 به بازار مسکن برمیگردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.
 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)