رونق بازار آپارتمان های نوساز

رونق بازار آپارتمان های نوساز
رونق بازار آپارتمان های نوساز

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، در بد ترین شرایط بازار مسکن، بازهم میزان سهم آپارتمان های نوساز در معاملات مسکن شهر تهران از دیگر اپارتمان های سن دار بیش تر می باشد. به همین دلیل در شرایط فعلی رونق در آپارتمان های نوساز از دیگر آپارتمان ها بیش تر دیده می شود. علی رغم گفته مشاوران املاک که طی ماه های دی و بهمن بیش ترین افزایش قیمت در گروه ساختمان های نوساز اتفاق افتاد و آپارتمان

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن، در بد ترین شرایط بازار مسکن، بازهم میزان سهم آپارتمان های نوساز در معاملات مسکن شهر تهران از دیگر اپارتمان های سن دار بیش تر می باشد. به همین دلیل در شرایط فعلی رونق در آپارتمان های نوساز از دیگر آپارتمان ها بیش تر دیده می شود.

علی رغم گفته مشاوران املاک که طی ماه های دی و بهمن بیش ترین افزایش قیمت در گروه ساختمان های نوساز اتفاق افتاد و آپارتمان های کلید نخورده بعضا تا 20 درصد افزایش قیمت هم داشته اند، آمار بدست امده حاکی از تقاضای بیش تر در این گروه ساختمان ها می باشد.

با توجه به این موضوع که میزان بودجه تقاضای مصرفی اکثرا برای خرید واحد های کوچک و یا میان متراژ مطلوب می باشد، طی هفته های اخیر، بیش تر واسطه ها بر روی فروش و بازاریابی آپارتمان های 50 تا 100 متر مربعی تمرکز کرده بودند به همین دلیل میزان معاملات واحد های کوچک متراژ یعنی زیر 50 متر و بزرگ متراژ یا بالای صد متر مربع آن ها چشمگیر نبوده است. اگر چه واحد هایی که دارای متراژ پایین تر هستند بیشتر مورد توجه متقاضیان قرار می گیرند و قیمت های پیشنهادی بیش تری نسبت به دیگر معاملات صورت گرفته، دارند.

در شرایطی که مالکان واحد های نوساز در بازار انتظار افزایش قیمت را دارند، نیاز است متقاضیان به این امر بسیار توجه داشته باشند که امکان دارد قیمت های اعلامی از سوی فروشندگان واحد های کلید نخورده و نوساز قدری بیش تر از آخرین قیمت آپارتمان با موقعیت مشابه در همان منطقه باشد. با توجه به این موضوع، در اولین جلسه برای انجام معامله بر روی گرفتن تخفیف از خریدار بسیار حساب کنند و در خرید خود نهایت توجه را داشته باشند تا ضمن خرید موفق، از مبلغ خریداری شده نیز اطمینان حاصل شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)